Bekijk JOUW® op

Blog

Terug naar overzicht

Digitale trends en tools in 60 minuten

17 september 2015

Weinig tijd maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten.

Door: Frank Sorée

De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & trics op het gebied van marketing.

De meest recente editie “Contentmarketing in 60 minuten” komt uit de pen van onze Zwolse Carlijn Postma. Ze gaat in op de enorme verandering in onze mediaconsumptie: “Roepen dat u de beste bent, werkt niet meer. U moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pakt u dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met uw publiek.”

De boekjes kosten € 12,50 per stuk en zijn -geloof me- écht te lezen in 60 minuten. Sommige edities zelfs in 30 minuten (want half), omdat het onderwerp me niet zo aansprak. Al met al lekker leesbaar, compact, tóch compleet en leerzaam. #AANRADER, dus.

In deze serie verschenen:

  • Carlijn Postma - Contentmarketing in 60 minuten
  • Elja Daae - Bloggen als een pro in 60 minuten
  • Jordie van Rijn- E-mailmarketing in 60 minuten
  • Stephan ten Kate - Slimmer online werken in 60 minuten
  • Martine Meijburg - LinkedIn Marketing in 60 minuten
  • Jarno Duursma - Sociale media strategie in 60 minuten
  • Pelpina Trip - Videomarketing in 60 minuten
  • Marcel van der Heijden - Facebookmarketing in 60 minuten
  • Rutger Steenbergen - Schrijven voor SEO in 60 minuten
  • Frankwatching - Online trends 2014 in 60 minuten
  • Maaike Gulden - Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten

Klik hier voor de hele serie.



Frank Sorée, #whyguy (1970) is met zijn "communicatie kindjes” JOUW® bureau en VORMSHOP™ 25 jaar actief in de wereld van marketing, innovatie, communicatie en creatie. Daarnaast is hij overmatig nieuwsgierig naar ontwikkelingen op het gebied van technologie, gadgets en design.

TOP