Bekijk JOUW® op

Nieuws

Terug naar overzicht

In de aanval met de Strategie en Tactiek van PEC Zwolle!

17 november 2015

Wij zijn klaar voor de wedstrijd van 2016 - 2020.

In het kader van meer sport en beweging zijn we van start gegaan met de strategische en tactische wedstrijd die PEC Zwolle speelt van 2016 tot 2020.

PEC Zwolle vindt zijn oorsprong in 1910. Ruim een eeuw verder heeft de club zich ontwikkeld tot de vriendelijke underdog van de eredivisie, het bijtertje waar rekening mee moet worden gehouden. Naast de sportieve resultaten heeft ook de organisatie en de rol in de regio zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld. Waar de club nu staat, wat de strategische thema’s zijn, dat brengen we in kaart.

Als official marketing partner zijn we hartstikke enthousiast dat we hiermee de gesprekspartner zijn voor PEC Zwolle. Voortkomend uit de strategische thema’s komen we met initiatieven die inspelen op allerlei issues (dat kunnen ook nog niet ingevulde kansen zijn) waar PEC Zwolle mee te maken heeft. Samen met de andere mediapartners van PEC Zwolle zetten we ons in om de marketing en communicatie naar hetzelfde niveau te tillen als het sportieve resultaat in seizoen 2014-2015!

TOP