Bekijk JOUW® op

JOUW® Case

Mooirivier corporate communicatie

De opdracht
Het bedenken van een nieuw creatief kernconcept, een thema, waarmee we Mooirivier op de (regionale) kaart zetten. Dichter bij de kern. Hierbij kijkend naar het bijzondere van MooiRivier (buiten, lef, avontuurlijk, omgeving, authenthiek). 'Moorivier, het congreshotel waar mensen en organisaties groeien' blijft daarbinnen een belangrijk ingrediënt.

De uitdaging
Oude campagne staat te ver af van core business, is te abstract en te groots in media-aanpak. Verbeteren balans tussen emotionele waarden (mensen, groei, resultaat) en instrumentele waarden (kwaliteit, faciliteit, omgeving).

De oplossing
We hebben letterlijk de twee dimensies van Mooirivier in beeld gebracht. Op een opvallende en onderscheidende manier, waarmee we tevens het kwaliteitsniveau van Mooirivier verbeelden. We hebben gekozen voor een compacte en intense crossmediale aanpak (grotendeels regionaal), waardoor onze doelgroep niet om ons kon.

Het resultaat
"Deze campagne heeft ons geholpen om op een onderscheidende wijze een van onze belangrijkste assets te communiceren; een inspirerende omgeving. Mooi als we dat dan terug krijgen in de feedback van onze gasten."

Marian Hoekendijk, Mooirivier

 

Bekijk meer werk van deze klant
TOP