Bekijk JOUW® op

JOUW® Case

65 jaar Hemmink

De opdracht
Deze zomer vierde Hemmink haar 65e verjaardag. Een mooi jubileum om groots te vieren met personeel en relaties. De opdracht: ontwikkel een creatief concept dat gedurende het gehele jubileumjaar relevant en inzetbaar is.

De uitdaging
Hemmink was op zoek naar een creatief, overkoepelend communicatieconcept. Om meer zichtbaarheid mee te creëren, bestaande relaties mee te bedanken en toekomstige klanten mee te inspireren. Een positief, sympathiek en onbaatzuchtig concept. Voor communicatie met diverse (internationale) doelgroepen, van groothandels tot installateurs.

De oplossing
Speciaal voor het jubileumjaar hebben wij een kleine aanpassing gemaakt op het logo. Subtiel en ideaal voor langdurige communicatie. Zichtbaar, maar niet luidruchtig. En het thema ‘Wie Jarig Is Trakteert!’ ingezet om de relaties te bedanken. Iedere groothandel ontving een smakelijke attentie. En hun klanten, de installateurs, een traktatievoucher met een actiecode. Om online kans te maken op toffe prijzen. En per gebruikte actiecode maakte Hemmink geld over naar één van de vooraf geselecteerde goede doelen. Dat is nog eens trakteren! Op deze manier kon Hemmink zowel haar klanten (de groothandels) als de eindgebruikers (de installateurs) bedanken voor de afname en toepassing van de merken die Hemmink levert.

Het resultaat
Creatieve uitnodigingen voor een mooi feestje, blij verraste relaties, tientallen toffe prijzen, een geüpdatete database en prachtige bedragen voor meerdere goede doelen.

 

Bekijk meer werk van deze klant
TOP