Bekijk JOUW® op

JOUW® Case

Mijn Modewereld inspireert

De opdracht
Mijn Modewereld biedt haar klanten service en inspiratie. In de winkel, op mijnmodewereld.nl en in de vorm van direct mailings. Met ruim 21.500 abonnees heeft de DM een groot bereik opgebouwd. Tijd voor optimalisatie in efficiëntie en communicatie. Om te bouwen aan het merk en conversie te verhogen. 

De uitdaging
Er moest een duidelijke stijl komen. En herkenbaarheid. Voor het merk Mijn Modewereld en natuurlijk tussen de verschillende thema’s. Ook moest iedere mailing interessant zijn voor de doelgroep. Van jong tot oud. Vrouw en man. Een leuke uitdaging met wisselende seizoenen én een dagelijkse veranderende collectie van meer dan 200 merken!

De oplossing
Een duidelijk stramien voor efficiëntie en herkenbaarheid. Onderscheidende formaten en papiertypen voor de verschillende thema’s. Gericht op momenten, merken én consumentengedrag. En een een uitgebreide, ruim van te voren opgestelde en goed gebalanceerde planning. Waarbij learnings direct kunnen worden verwerken in een volgende editie. 
Last but certainly not least: gepersonaliseerde mailings voor hogere conversie. 

Het resultaat
Een doorlopende communicatielijn die door wordt gevoerd in de mailings, social media, emailmarketing en communicatie in de winkel. Met de focus op momenten én persona's. Back to school voor de kids, winterfashion voor iedereen. Voor een (nog) sterkere binding met de doelgroep en inspirerende mailings. Met riant inkoopvoordeel door vooraf goed te plannen. In duidelijke stijl, Mijn Modewereld stijl. Blader er doorheen en laat je verleiden. 

Bekijk meer werk van deze klant
TOP