Bekijk JOUW® op

JOUW® Case

CONCEPT 30 JAAR WENSINK

De opdracht: Wensink. Aangenaam. En dat al 30 jaar. Dit jaar viert Wensink met iedereen die mee wil vieren haar 30-jarige bestaan. Een van de grootste dealergroepen uit Nederland brengt al jaren mensen en bedrijven in beweging. Simpelweg omdat het in hun DNA zit. Hoe kleuren we dit in? Die vraag stelde autodealergroep Wensink ons. Ons antwoord? Zo!

De uitdaging: Een communicatieconcept dat aanzet tot beweging. Aan ons de eer het concept en een digitale belevenis te ontwikkelen.

De oplossing: Een energiek en kleurvol communicatieconcept met een jubileum event als afsluiter. We bedachten hoe te communiceren intern, op social en via e-mail, zodat de doelgroep geactiveerd werd. De landingspagina moest het conversiekanaal van het het jubileum worden, maar donaties genereren was niet het enige doel. Wensink wil mensen daadwerkelijk in beweging brengen en informatie geven, verder dan het ‘Wensink Beweegt’ concept. Via deze cross-over maakten bestaande en nieuwe kennissen van Wensink kennis met de gekozen goede doelen.

Het resultaat: Kleuruitspattingen en enorm veel energie op www.wensinkbeweegt.nl!

Bekijk meer werk van deze klant
TOP