Bekijk JOUW® op

Werk

Well done is better than
well said.

Benjamin Franklin

Travers jaarverslag 2010

Nadat Travers in 2008 een ommekeer heeft gerealiseerd en in 2009 het fundament heeft gelegd voor een toekomst als solide en betrokken maatschappelijke onderneming, is in 2010 (een) verdieping aangebracht. De dubbele betekenis van het woord ‘verdieping’ geeft de positie van Travers goed weer.

Op het stevige fundament van de voorgaande jaren is Travers gaan bouwen. Er staat nu een verdieping die goed zichtbaar is. De organisatie staat als een huis waarin wij, de medewerkers, goed kunnen wonen. De omgeving, onze klanten, herkennen het huis waar de producten en diensten te verkrijgen zijn en voelen zich bij Travers thuis. Ze zijn zichtbaar in de wijk. Ze zijn toegankelijk voor de mensen die onze accommodaties bezoeken.

Verdieping, bouwen, fundament. Keywoorden voor het concept van dit jaarverslag. Deze uitgave wordt opgebouwd uit bouwblokken die als tetris blokken naadloos in elkaar vallen en een stevig fundament vormen.