Regelmatig werd ‘Van de Belt Modewereld’ al ‘Mijn Modewereld’ genoemd. De stap om deze merknaam officieel te gebruiken was dan ook snel gemaakt. Maar het wijzigen van een naam, dat zorgt ook voor een wijziging van het logo.
JOUW® bureau » New Release » Mijn Modewereld Logo
- juni 2018
Mijn Modewereld Logo
Logo
Het oude logo namen we als uitgangspunt. Deze brachten we terug naar de basis. Als het ware hebben we het logo ‘uitgekleed’ en opnieuw opgebouwd. Belangrijk hierin was het verwerken van de rijke historie van de winkel, terug te zien aan de toevoeging ‘sinds 1951’.
Beeldmerk
Ook creëerden we met de dubbele M een beeldmerk. Te gebruiken op verpakkingsmiddelen en social media. Tijdens de verbouwing hebben we dit beeldmerk langzaam geïntroduceerd in uitingen, om zo soepel een brug te slaan tussen de oude en nieuwe stijl.
Heb je deze ook al gezien?
december 2021
7 social media trends in 2022
Leesvoer #138
6 boekentips op gebied van marketing, strategie en vormgeving
Inspiratie voor op de boekenplank.