Bekijk JOUW® op

Online marketeer

Meer online conversies of merkbekendheid? Jij weet precies hoe je een campagne op moet zetten om de doelstellingen te behalen. Nadat je met je analytische blik de data hebt bestudeerd, kom je in actie. SEO, SEA, Analytics.. You name it, het zit allemaal verweven in jouw DNA. Jouw doel? Die nummer 1 positie behalen natuurlijk. Als online marketeer ben je verantwoordelijk voor de digitale marketing van klantprojecten en JOUW® bureau.

Als digitale allrounder vertaal jij doelstellingen van onze opdrachtgevers naar resultaatgerichte en slimme online campagnes met meetbare KPI’s en verbluffende resultaten. Dit doe je met behulp van research, data, durf, lef, logische beredenering en constante persoonlijke ontwikkeling.

Samen met onze content marketeer ben je verantwoordelijk voor het beheren van sociale en online kanalen van onze opdrachtgevers. Vooral het opzetten en bijsturen van doeltreffende campagnes op online kanalen is iets waar je energie van krijgt.

Waarom dit JOUW® baan is
+ Je krijgt energie van creëren, monitoren en optimaliseren
+ Je maakt campagnes graag meetbaar aan de hand van KPI’s
+ Je gaat graag resultaatgericht te werk

Het is niets voor je, als…
- Marketingdoelstellingen vertalen naar online campagnes? Euhm..
- Doelgroepsegmentatie niet jouw ding is
- Je niet zo hands-on bent

Wat wij bieden


• Marktconform salaris o.b.v. opleiding, leeftijd en ervaring

• 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime)

• Waanzinnige collega's

• Veel ruimte voor eigen inbreng, ideeën en verbeteringen

• Thuiswerken in overleg

Wat wij vragen
• Hbo- diploma
• Relevante en aantoonbare bureau-ervaring (2-5 jr)
• Relevante en aantoonbare (bureau-)ervaring
• Ervaring met klantcontact en het creëren van online campagnes
• Kennis van on- en offline media
• Nauwkeurig en kritisch
• Commercieel ingesteld

Ja?, is dit JOUW® baan?
Dan is het tijd om te solliciteren! Stuur je motivatie, CV en portfolio naar talent@jouw.nl. Tip van de dag: wij laten ons graag van onze sokken blazen!

Zo kan JOUW® werkdag eruitzien:
Met een kop koffie in je hand is het tijd om je even in te leven in de business van een van onze relaties want er staat een online marktverkenning in je agenda. Wat zijn hun behoeftes en doelstellingen? Wie is hún klant en hoe gedraagt die klant zich online maar ook offline? En hoe kunnen we daarop inspelen? Dat vat je samen in een scherp advies, onderbouwd met analyses en data. Je vertelt wat de verbeterpunten zijn in huidige kanalen en laat aan de hand van een praktisch stappenplan zien hoe de online marketing doelstellingen behaald moeten worden. Intern gaan we dat met het betreffende team nog even mondeling reviewen.

Rond 12.30 uur is het tijd om even de benen te strekken en samen met het team gezellig te lunchen en even een rondje door het centrum te wandelen. Of toch ingaan op die uitdaging van je collega voor dat potje tafelvoetbal?

En daarna weer aan de slag, want er loopt een campagne voor een van onze klanten in Google Ads; hoe staat het ervoor? Gaat het zoals verwacht en bedacht of moet er bijgestuurd worden? Je maakt snel een heldere rapportage voor de betreffende communicatieadviseur en de klant.

Ondertussen hoor je van je collega dat de banners klaar zijn voor die social campagne waarvan we gisteren de kick-off hadden, dus aan jou de taak om ze te plaatsen en de campagne helemaal klaar te zetten voor inrichting. Zo. Die kan morgen live!

JOUW® thuiswerkdag
Je werkdag ziet er nu misschien even anders uit in verband met de corona pandemie. Gelukkig zijn we een flexibel bureau en bekijken we samen met jou wat de meest werkbare situatie is. Dit kan dus soms thuiswerken betekenen of af en toe een kantoordagje voor belangrijke meetings of reviews.


 Meer te weten komen over JOUW® bureau? Check:

Bekijk en volg ons ook op Facebook, Twitter en Instagram

TOP