Ga naar de inhoud
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
Contact

Boekentips op gebied van marketing, strategie en vormgeving

#178
Datum

23.03.24

Categorie

Blog

Het is deze week Boekenweek en daarom tijd om je boekenplank een flinke dosis inspiratie te geven met onze top picks op het gebied van marketing, social media, en grafische vormgeving. Of je nu op zoek bent naar een diepe duik in brand design, een boost voor je creativiteit, of een kijkje wilt nemen in de wereld van service design, we hebben voor elk wat wils! Lees hieronder de boekentips van het JOUW® team.

1. Brand design – Ruud Boer

Ben je geïntrigeerd door de geheimen achter sterke merkidentiteiten? Duik dan in ‘Brand design’ van Ruud Boer. Dit boek barst van de praktijkvoorbeelden en biedt bondige theorieën die je helpen om de kracht van merken te begrijpen. Met twintig inspirerende mini-cases krijg je een exclusief kijkje achter de schermen van succesvolle merkstrategieën.

 

2. Creativiteit! Hoe? Zo! – Igor Byttebier

Heb je het gevoel dat je creativiteit wel een boost kan gebruiken? Igor Byttebier’s ‘Creativiteit! Hoe? Zo!’ biedt niet alleen inzicht in het creatieve proces, maar ook praktische toepassingen om jouw eigen creativiteit én die van je organisatie optimaal te benutten. Laat je inspireren en ontdek nieuwe wegen naar innovatie!

 

3. This is Service Design Doing – Marc Stickdorn

Sta je voor de uitdaging om jouw diensten te optimaliseren? ‘This is Service Design Doing’ van Marc Stickdorn biedt een uitgebreide gids door alle facetten van service design. Met meer dan 500 pagina’s aan waardevolle inzichten en praktische tips, is dit dé bijbel voor iedereen die zich bezighoudt met het verbeteren van klantbeleving.

 

4. Sunday Sketches – Christoph Niemann

Voor een kijkje in de wereld van creatieve processen is ‘Sunday Sketches’ van Christoph Niemann een absolute must-read. Met charmante illustraties en persoonlijke verhalen neemt Niemann je mee op zijn reis door het creatieve proces, inclusief de worstelingen en overwinningen die daarbij horen.

 

5. Gamechangers  – Peter Fisk

Ben je klaar om de markt op zijn kop te zetten? ‘Gamechangers’ van Peter Fisk laat zien hoe een nieuwe generatie bedrijven de wereld verandert door hun spel te veranderen. Ontdek inspirerende voorbeelden en praktische strategieën om jouw bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen.

 

Met deze 5 boekentips heb jij genoeg inspiratie voor je volgende leessessie. Veel leesplezier!

Vorige
Volgende

Meer updates

64
Bekijk alle
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
Contact
Instagram Facebook Linkedin
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookiebeleid
Cookies
Leuk dat je onze website bezoekt! Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste website-ervaring? Dan raden we je aan om alle cookies in te schakelen. Meer informatie over cookies vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker is gevraagd, of voor het enige doel om de overdracht van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de gebruiker op een website of op meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Search