Wil jij dat jouw bedrijf als dé expert worden gezien, dan is content cruciaal. Dit maakt of breekt jouw positie als ‘thought leader’. Ben je hier al mee bezig of wil je binnenkort aan de slag gaan? Kom dan snel meer te weten over de thought leader valkuilen. (Zonde om er eerst in te moeten vallen toch?)
Content creators, we kennen ze allemaal. Youtube, Instagram, TikTok staan er vol mee. Maar wist jij dat sommige influencers niet eens real-life zijn, maar virtueel? Neem Esther Olofsson. Met 44.000 volgers is de content die zij maakt erg gewild bij bedrijven. Lees meer over het succes van Esther.
Een goede contentstrategie uitwerken, maar vervolgens komt er weinig van de grond. Daar lopen veel marketeers tegenaan. Oorzaak: te weinig draagvlak bij de collega’s. Dit kan je op veel manieren oplossen. Hier lees je in ieder geval al 5 stappen waarmee jij jouw collega’s meer kan betrekken.
Wil jij jouw merk meer bekendheid geven. Dan is ‘branded content’ iets om je in te verdiepenen. Helemaal als jouw markt zich richt op B2B. Maar zorg wel dat je een focus hebt en duidelijke keuzes maakt. Hoe je dit kan aanpakken. Dat vertelt Thijs van der Zande, B2B Strateeg je aan de hand van 7 tips.
Standaard content en copy voldoet in 2022 niet meer. Je moet creatief zijn. Maar: hallo (copy)writers-block, want zoveel vrijheid werkt vaak ook niet. Een tip: denk als een comedian. Hoe je dit doet? Lees er meer over.