• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Content – Leesvoer #163
  • juli 2022

Content – Leesvoer #163

Wil jij dat jouw bedrijf als dé expert worden gezien, dan is content cruciaal. Dit maakt of breekt jouw positie als ‘thought leader’. Ben je hier al mee bezig of wil je binnenkort aan de slag gaan? Kom dan snel meer te weten over de thought leader valkuilen. (Zonde om er eerst in te moeten vallen toch?)

Content creators, we kennen ze allemaal. Youtube, Instagram, TikTok staan er vol mee. Maar wist jij dat sommige influencers niet eens real-life zijn, maar virtueel? Neem Esther Olofsson. Met 44.000 volgers is de content die zij maakt erg gewild bij bedrijven. Lees meer over het succes van Esther.

Een goede contentstrategie uitwerken, maar vervolgens komt er weinig van de grond. Daar lopen veel marketeers tegenaan. Oorzaak: te weinig draagvlak bij de collega’s. Dit kan je op veel manieren oplossen. Hier lees je in ieder geval al 5 stappen waarmee jij jouw collega’s meer kan betrekken.

Wil jij jouw merk meer bekendheid geven. Dan is ‘branded content’ iets om je in te verdiepenen. Helemaal als jouw markt zich richt op B2B. Maar zorg wel dat je een focus hebt en duidelijke keuzes maakt. Hoe je dit kan aanpakken. Dat vertelt Thijs van der Zande, B2B Strateeg je aan de hand van 7 tips.

Standaard content en copy voldoet in 2022 niet meer. Je moet creatief zijn. Maar: hallo (copy)writers-block, want zoveel vrijheid werkt vaak ook niet. Een tip: denk als een comedian. Hoe je dit doet? Lees er meer over.

Thought leadership claimen met je content? Pas op voor deze 7 valkuilen
Frankwatching
Nederlands eerste virtuele influencer verkoopt (echte) kleding
Emerce
Betrek je collega’s bij je contentstrategie in 5 stappen
Frankwatching
7 praktische tips voor branded content voor B2B
Adformatie
Meer creativiteit in je copy? Denk als een comedian
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

Logo Fundfirm

Logo Fundfirm
  • Leesvoer

Leesvoer #154

Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat
Frankwatching
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
Marketingfacts
Je kunt nu podcasts beoordelen op Spotify
DutchCowboys
Met je team in een flow komen? 5 simpele stappen
Frankwatching
To DOOH or not to DOOH?
Marketingfacts
  • Inspiratie

Working at Burger King is not so cool

Flame grilling since 1954
  • Behind the scenes
  • BTC

Shootday Wensink Inbouw

Dinsdag verzorgden we samen met Jeroen Keep en Linda van Ark Visagie de fotografie ...
  • Facts & figures
mei 2021

LinkedIn 18 jaar!

  • New Release

Actiemechanismen voor Viaa

We ontwikkelden 2 actiemechanismen voor hogeschool Viaa om de ...
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Content – Leesvoer #163
  • juli 2022

Content – Leesvoer #163

Wil jij dat jouw bedrijf als dé expert worden gezien, dan is content cruciaal. Dit maakt of breekt jouw positie als ‘thought leader’. Ben je hier al mee bezig of wil je binnenkort aan de slag gaan? Kom dan snel meer te weten over de thought leader valkuilen. (Zonde om er eerst in te moeten vallen toch?)

Content creators, we kennen ze allemaal. Youtube, Instagram, TikTok staan er vol mee. Maar wist jij dat sommige influencers niet eens real-life zijn, maar virtueel? Neem Esther Olofsson. Met 44.000 volgers is de content die zij maakt erg gewild bij bedrijven. Lees meer over het succes van Esther.

Een goede contentstrategie uitwerken, maar vervolgens komt er weinig van de grond. Daar lopen veel marketeers tegenaan. Oorzaak: te weinig draagvlak bij de collega’s. Dit kan je op veel manieren oplossen. Hier lees je in ieder geval al 5 stappen waarmee jij jouw collega’s meer kan betrekken.

Wil jij jouw merk meer bekendheid geven. Dan is ‘branded content’ iets om je in te verdiepenen. Helemaal als jouw markt zich richt op B2B. Maar zorg wel dat je een focus hebt en duidelijke keuzes maakt. Hoe je dit kan aanpakken. Dat vertelt Thijs van der Zande, B2B Strateeg je aan de hand van 7 tips.

Standaard content en copy voldoet in 2022 niet meer. Je moet creatief zijn. Maar: hallo (copy)writers-block, want zoveel vrijheid werkt vaak ook niet. Een tip: denk als een comedian. Hoe je dit doet? Lees er meer over.

Thought leadership claimen met je content? Pas op voor deze 7 valkuilen
Frankwatching
Nederlands eerste virtuele influencer verkoopt (echte) kleding
Emerce
Betrek je collega’s bij je contentstrategie in 5 stappen
Frankwatching
7 praktische tips voor branded content voor B2B
Adformatie
Meer creativiteit in je copy? Denk als een comedian
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Helloweekend

Hello Weekend #122

Counting Crows - Mr. Jones
  • New Release

OD IJsselland Propositie

OD IJsselland Propositie
  • Helloweekend

Hello Weekend #59

Ed Sheeran & Travis Scott - Antisocial
  • Blog
maart 2021

Google Chrome stopt met third-party cookies

  • New Release

Merkenfamilie Safety Group

Samen sterker
  • Helloweekend

Hello Weekend #77

Joel Corry x MNEK - Head & Heart
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl