• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Content – Leesvoer #163
  • juli 2022

Content – Leesvoer #163

Wil jij dat jouw bedrijf als dé expert worden gezien, dan is content cruciaal. Dit maakt of breekt jouw positie als ‘thought leader’. Ben je hier al mee bezig of wil je binnenkort aan de slag gaan? Kom dan snel meer te weten over de thought leader valkuilen. (Zonde om er eerst in te moeten vallen toch?)

Content creators, we kennen ze allemaal. Youtube, Instagram, TikTok staan er vol mee. Maar wist jij dat sommige influencers niet eens real-life zijn, maar virtueel? Neem Esther Olofsson. Met 44.000 volgers is de content die zij maakt erg gewild bij bedrijven. Lees meer over het succes van Esther.

Een goede contentstrategie uitwerken, maar vervolgens komt er weinig van de grond. Daar lopen veel marketeers tegenaan. Oorzaak: te weinig draagvlak bij de collega’s. Dit kan je op veel manieren oplossen. Hier lees je in ieder geval al 5 stappen waarmee jij jouw collega’s meer kan betrekken.

Wil jij jouw merk meer bekendheid geven. Dan is ‘branded content’ iets om je in te verdiepenen. Helemaal als jouw markt zich richt op B2B. Maar zorg wel dat je een focus hebt en duidelijke keuzes maakt. Hoe je dit kan aanpakken. Dat vertelt Thijs van der Zande, B2B Strateeg je aan de hand van 7 tips.

Standaard content en copy voldoet in 2022 niet meer. Je moet creatief zijn. Maar: hallo (copy)writers-block, want zoveel vrijheid werkt vaak ook niet. Een tip: denk als een comedian. Hoe je dit doet? Lees er meer over.

Thought leadership claimen met je content? Pas op voor deze 7 valkuilen
Frankwatching
Nederlands eerste virtuele influencer verkoopt (echte) kleding
Emerce
Betrek je collega’s bij je contentstrategie in 5 stappen
Frankwatching
7 praktische tips voor branded content voor B2B
Adformatie
Meer creativiteit in je copy? Denk als een comedian
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

Loading...
  • Leesvoer

SEO – Leesvoer #164

6 gouden SEO-tips om te scoren in e-commerce
Frankwatching
Horizontale SEO
Frankwatching
De zeven SEO trends van 2022
Emerce
Content optimaliseren met E-A-T: bouw aan je Google-posities
Frankwatching
Voice Search: 10 manieren om jouw site te optimaliseren voor toekomstig SEO succes
Searchenginejournal
  • Leesvoer

Leesvoer #162

Onderzoek: mediagedrag Gen Z minder ongrijpbaar dan gedacht
Adformatie
Brand consistency: Hoe zorg je voor on-brand communicatie met de juiste tools?
Marketingfacts
Zijn de video’s op jouw website wel succesvol? Performance meten & bijsturen
Frankwatching
De 4-daagse werkweek tegen een voltijdse vergoeding: aantrekkelijk of onzin?
Frankwatching
Metaversemarkt is in 2026 maar liefst 667 miljard euro waard
DutchCowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #161

De metaverse-economie wordt heel snel volwassen
Marketingfacts
Hoe moeten marketeers inspelen op privacy-uitspraak AP?
Marketingfacts
Superster(k) op LinkedIn: toolkit & tips voor jouw personal brand
Frankwatching
7 influencer marketing trends voor 2022
Marketingfacts
Zo zet je contentclusters & de zoekintentie centraal in je SEO-strategie
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #160

Klik! Zo belangrijk is je profielfoto op LinkedIn
Frankwatching
De vijf grootste B2B e-commerce mythes doorbroken
Marketingfacts
5 alternatieven voor Google Analytics
Frankwatching
Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren
Emerce
YouTube beperkt views op video's van kleine kanalen
DutchCowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #159

Zo zet je Canva in voor jouw bedrijf: 8 creatieve contenttips
Frankwatching
Hoe de SWOT je helpt om toegevoegde waarde te vergroten
Marketingfacts
Vindbaarheid het grootste probleem bij podcasts
Emerce
YouTube verandert zijn uiterlijk en gaat NFTS's ondersteunen
DutchCowboys
Een niet te missen ontwikkeling in Google Ads: Performance Max
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #157

Online marketing: een terugblik & de trends voor 2022
Frankwatching
Mogelijk verbod Google Analytics voorbode voor veel bredere impact
Marketingfacts
Shopstreaming: moet je er nu op inspringen?
Emerce
Lekker thuiswerken, maar hoe doe je dat ergonomisch verantwoord?
Dutch Cowboys
Terug naar de basis: 9 tips voor structuur in je tekst
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #155

10 socialmedia-tools om in 2022 te proberen
Frankwatching
Aantal Nederlandse luisteraars podcasts nadert plafond
Emerce
Marketingbudget 2022: In het verleden behaalde resultaten…
Marketingfacts
Weinig mensen praten nog met Amazon Alexa
DutchCowboys
Wat zijn de belangrijkste digital marketing trends voor 2022?
Marketingfacts
  • Leesvoer

Leesvoer #154

Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat
Frankwatching
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
Marketingfacts
Je kunt nu podcasts beoordelen op Spotify
DutchCowboys
Met je team in een flow komen? 5 simpele stappen
Frankwatching
To DOOH or not to DOOH?
Marketingfacts
  • Leesvoer

Leesvoer #153

10 Customer Experience trends voor 2022
Marketingfacts
Groeien als bedrijf? Conversieoptimalisatie mag niet ontbreken
Frankwatching
De impact van de pandemie op merkkeuze: Navigeer je merk door de crisis
Marketingfacts
Het jaar op Twitter in 2021
Dutch Cowboys
‘Audio is de hottie van de mediawereld’
Emerce
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl