Logo Deltion College
Logo Deltion College
We ontwikkelden een digitale beursstand waarmee Triflex online aanwezig was op de BouwBeurs bij de Jaarbeurs in Utrecht. En die stand kan natuurlijk ook getweakt en ingezet worden voor andere, toekomstige beurzen. Handig!
Tijdens de week van de BouwBeurs zetten we online advertising en geotargetting in om alle bezoekers binnen een straal van 1 km rondom de Jaarbeurs te bereiken. Het doel? Awareness creëren! Was je aanwezig op de beurs? Dan kon je online niet om Triflex heen. Via de display advertenties op diverse platforms (bijvoorbeeld nu.nl en social media) konden bezoekers meteen contact opnemen voor meer informatie: ze linkten door naar specifieke landingspagina’s waarop ze hun vraag konden stellen of meer informatie konden vragen. Even bellen kon natuurlijk ook! En met Search advertising zorgden we ervoor dat Triflex bovenin de Google-resultaten kwam. Ook nu de BouwBeurs voorbij is, komen de advertenties van Triflex nog voorbij: met remarketing zien bezoekers ook achteraf dat ze bij Triflex terecht kunnen.
Naast de online aanwezigheid, was Triflex ook fysiek in de buurt van de beurs te vinden. Hoe? Met een bouwontbijt. Zakelijke relaties ontvingen een uitnodiging om zich aan te melden voor het Triflex Bouwontbijt: een ontbijt in een café vlak naast de Jaarbeurs waar medewerkers van Triflex aanwezig waren om informatie en advies te geven. Zo konden de relaties elke ochtend van de BouwBeurs goed starten met een lekker ontbijt en technisch advies. Én een stevige bodem om daarna de beurs te bezoeken.
Logo Deltion College
Leesvoer #115
Leesvoer #61
OD IJsselland Look & Feel
Leesvoer #120
Beeldconcept Agrojobs
We ontwikkelden een digitale beursstand waarmee Triflex online aanwezig was op de BouwBeurs bij de Jaarbeurs in Utrecht. En die stand kan natuurlijk ook getweakt en ingezet worden voor andere, toekomstige beurzen. Handig!
Tijdens de week van de BouwBeurs zetten we online advertising en geotargetting in om alle bezoekers binnen een straal van 1 km rondom de Jaarbeurs te bereiken. Het doel? Awareness creëren! Was je aanwezig op de beurs? Dan kon je online niet om Triflex heen. Via de display advertenties op diverse platforms (bijvoorbeeld nu.nl en social media) konden bezoekers meteen contact opnemen voor meer informatie: ze linkten door naar specifieke landingspagina’s waarop ze hun vraag konden stellen of meer informatie konden vragen. Even bellen kon natuurlijk ook! En met Search advertising zorgden we ervoor dat Triflex bovenin de Google-resultaten kwam. Ook nu de BouwBeurs voorbij is, komen de advertenties van Triflex nog voorbij: met remarketing zien bezoekers ook achteraf dat ze bij Triflex terecht kunnen.
Naast de online aanwezigheid, was Triflex ook fysiek in de buurt van de beurs te vinden. Hoe? Met een bouwontbijt. Zakelijke relaties ontvingen een uitnodiging om zich aan te melden voor het Triflex Bouwontbijt: een ontbijt in een café vlak naast de Jaarbeurs waar medewerkers van Triflex aanwezig waren om informatie en advies te geven. Zo konden de relaties elke ochtend van de BouwBeurs goed starten met een lekker ontbijt en technisch advies. Én een stevige bodem om daarna de beurs te bezoeken.
Yvey Website
Leesvoer #65
Leesvoer #116