• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Digitale beursstand Triflex
  • februari 2019

Digitale beursstand Triflex

Triflex was dit jaar niet fysiek aanwezig op de BouwBeurs, maar wilde wél zichtbaar zijn voor de bezoekers. Hoe ze dat deden? Met een digitale beursstand en een eigen, unieke locatie in de buurt. Wij gingen aan de slag met Google campagnes om de online zichtbaarheid waterdicht te maken!

We ontwikkelden een digitale beursstand waarmee Triflex online aanwezig was op de BouwBeurs bij de Jaarbeurs in Utrecht. En die stand kan natuurlijk ook getweakt en ingezet worden voor andere, toekomstige beurzen. Handig!

Online awareness

Tijdens de week van de BouwBeurs zetten we online advertising en geotargetting in om alle bezoekers binnen een straal van 1 km rondom de Jaarbeurs te bereiken. Het doel? Awareness creëren! Was je aanwezig op de beurs? Dan kon je online niet om Triflex heen. Via de display advertenties op diverse platforms (bijvoorbeeld nu.nl en social media) konden bezoekers meteen contact opnemen voor meer informatie: ze linkten door naar specifieke landingspagina’s waarop ze hun vraag konden stellen of meer informatie konden vragen. Even bellen kon natuurlijk ook! En met Search advertising zorgden we ervoor dat Triflex bovenin de Google-resultaten kwam. Ook nu de BouwBeurs voorbij is, komen de advertenties van Triflex nog voorbij: met remarketing zien bezoekers ook achteraf dat ze bij Triflex terecht kunnen.

Triflex Bouwontbijt

Naast de online aanwezigheid, was Triflex ook fysiek in de buurt van de beurs te vinden. Hoe? Met een bouwontbijt. Zakelijke relaties ontvingen een uitnodiging om zich aan te melden voor het Triflex Bouwontbijt: een ontbijt in een café vlak naast de Jaarbeurs waar medewerkers van Triflex aanwezig waren om informatie en advies te geven. Zo konden de relaties elke ochtend van de BouwBeurs goed starten met een lekker ontbijt en technisch advies. Én een stevige bodem om daarna de beurs te bezoeken.

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Leesvoer

Leesvoer #54

Google Ads: drastische verandering matchtypes een verbetering?
Frankwatching
Facebook Ads: bespaar tijd met dynamische URL-parameters voor UTM-tags
Frankwatching
De marketeer van geluk
Marketingfacts
Wat typografie voor een huisstijl kan doen
Marketingfacts
Vijf onmisbare SEO-ontwikkelingen voor 2020
Emerce
  • Helloweekend

Hello Weekend #24

Kenny B - Parijs
  • Inhakers

JOUW® Let’s do this!

Na een dagje opladen zijn wij helemaal ready voor ...
  • New Release

OD IJsselland Propositie

OD IJsselland Propositie
  • Leesvoer

Leesvoer #139

Omhoog swipen op Instagram is straks niet meer
DutchCowboys
Passie in de afvalbak van het marketingvak
Marketingfacts
Eindelijk: Google Meet vertelt je dat je echoot
DutchCowboys
Van analyseren naar voorspellen in Google Ads
Frankwatching
Redenen om socials te gebruiken
Marketingfacts
  • New bizz

Welkom PIA Nederland!

Een launch en meer!
  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Digitale beursstand Triflex
  • februari 2019

Digitale beursstand Triflex

Triflex was dit jaar niet fysiek aanwezig op de BouwBeurs, maar wilde wél zichtbaar zijn voor de bezoekers. Hoe ze dat deden? Met een digitale beursstand en een eigen, unieke locatie in de buurt. Wij gingen aan de slag met Google campagnes om de online zichtbaarheid waterdicht te maken!

We ontwikkelden een digitale beursstand waarmee Triflex online aanwezig was op de BouwBeurs bij de Jaarbeurs in Utrecht. En die stand kan natuurlijk ook getweakt en ingezet worden voor andere, toekomstige beurzen. Handig!

Online awareness

Tijdens de week van de BouwBeurs zetten we online advertising en geotargetting in om alle bezoekers binnen een straal van 1 km rondom de Jaarbeurs te bereiken. Het doel? Awareness creëren! Was je aanwezig op de beurs? Dan kon je online niet om Triflex heen. Via de display advertenties op diverse platforms (bijvoorbeeld nu.nl en social media) konden bezoekers meteen contact opnemen voor meer informatie: ze linkten door naar specifieke landingspagina’s waarop ze hun vraag konden stellen of meer informatie konden vragen. Even bellen kon natuurlijk ook! En met Search advertising zorgden we ervoor dat Triflex bovenin de Google-resultaten kwam. Ook nu de BouwBeurs voorbij is, komen de advertenties van Triflex nog voorbij: met remarketing zien bezoekers ook achteraf dat ze bij Triflex terecht kunnen.

Triflex Bouwontbijt

Naast de online aanwezigheid, was Triflex ook fysiek in de buurt van de beurs te vinden. Hoe? Met een bouwontbijt. Zakelijke relaties ontvingen een uitnodiging om zich aan te melden voor het Triflex Bouwontbijt: een ontbijt in een café vlak naast de Jaarbeurs waar medewerkers van Triflex aanwezig waren om informatie en advies te geven. Zo konden de relaties elke ochtend van de BouwBeurs goed starten met een lekker ontbijt en technisch advies. Én een stevige bodem om daarna de beurs te bezoeken.

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

Website Sans Soucis – Deltawonen

Website Deltawonen
  • Fun

Ronald McDonald Business Breakfast

Business Breakfast
  • New Release

Wensink Website

Wensink Website
  • New Release

Astroturf Huisstijlhandboek

Astroturf Huisstijlhandboek
  • New Release

Lyvore Flexwerken

Online campagne om flexwerken binnen deze zorginstelling stimuleren
  • New Release

Logo Businesscares

Logo Businesscares
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl