• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

Een nieuwe visuele identiteit voor Vlietstra

Begin 2016 is schoonmaakbedrijf Vlietstra ...
  • Case

JOUW® bureau » Case » Een nieuwe visuele identiteit voor Vlietstra

Begin 2016 is schoonmaakbedrijf Vlietstra een nieuwe weg ingeslagen en wij ontvingen de vraag ons te buigen over deze nieuwe identiteit.

Een frisse identiteit. Een identiteit die klaar is voor de toekomst. En overal tot uiting komt. Van pay-off en logo tot huisstijl en communicatiemiddelen. Dat doen wij maar al te graag.

Klant

Loading...

Deliverables

Huisstijl

Logo

Merkverhaal

Begin 2016 is schoonmaakbedrijf Vlietstra een nieuwe weg ingeslagen en wij ontvingen de vraag ons te buigen over deze nieuwe identiteit.

Een frisse identiteit. Een identiteit die klaar is voor de toekomst. En overal tot uiting komt. Van pay-off en logo tot huisstijl en communicatiemiddelen. Dat doen wij maar al te graag.

Klant

Loading...

Deliverables

Huisstijl

Logo

Merkverhaal

Kick-off

Wij zijn dit project gestart door duidelijk in kaart te brengen waar Vlietstra voor staat. Waar ligt hun expertise? En het onderscheidend vermogen? Wat maakt Vlietstra uniek? Welke tone of voice past er bij Vlietstra en welke USP moet er gecommuniceerd worden in de pay-off? Deze vragen hebben geleid tot de volgende visie. “Hygiëne en een representatieve uitstraling gaan hand in hand en dat weten ze bij Vlietstra als geen ander. Door zowel specialistische als reguliere schoonmaak te verzorgen, zet Vlietstra zich in voor professionele werk- en leefomgevingen.” Iedere opdracht is dan ook van harte welkom, groot én klein. Deze nuchterheid hebben wij terug laten komen in de pay-off: Vlietstra. Geen probleem!

Look & Feel

Het logo is clean gehouden. Sterk en overzichtelijk. Strakke lijnen, rustige kleuren. Het geeft zowel de nuchtere identiteit van Vlietstra weer, alsook de connectie met Novon Schoonmaak. Dit logo hebben wij vervolgens doorgevoerd in de look and feel van alle communicatiemiddelen. Van briefpapier en envelop, tot visitekaartje en e-mailhandtekening. Met als resultaat een mooie, eenduidige merkenfamilie en herkenbare communicatiemiddelen.

Recap

Kortom, een uitgebreid, uitdagend project voor zowel onze strategen en communicatieadviseurs als vormgevers en copywriters. Daar houden wij van!

JOUW® projectteam

Loading...

Frank Sorée

Strategie & Concept

Ook interessant...

  • Case

Ballentine merkidentiteit

  • Case

Merkidentiteit Clofers

  • New Release

Vlietstra Website

  • New Release

Vlietstra Propositie

  • New Release

Visuele identiteit Traffic Support

ready to rumble?!

info@jouw.nl
038 423 11 11

Bekijk meer werk dat wij doen

Bekijk meer werk dat wij doen

Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl