• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Ford Wensink activatiecampagne
  • juni 2018

Ford Wensink activatiecampagne

De doelgroep activeren, dat kan op verschillende manieren en op verschillende kanalen. Voor Wensink hebben wij hier ook een mooi concept voor uitgwerkt.

Opvallend hierin is de directe aanspreking van de ontvanger van de boodschap, met daarbij een typering.

  1. Aanspreking: Hé…, welke ford laat jouw hart sneller kloppen?
  2. Typering doelgroep: ford fan, ford rijder

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

Het Notarieel emailmarketing

Helemaal AVG proof
  • Leesvoer

Leesvoer #93

The Social Dilemma op Netflix laat gevaren van social media zien
Dutchcowboys
Hoe The North Face in drie stappen vertrouwen wekt door merkmissie te koppelen aan wensen bezoekers
Emerce
Zo speel je met SEO in op seizoenseffecten
Frankwatching
Wat is het effect van Google Heavy Ad Interventions op je online advertenties?
Emerce
Vijf zeer effectieve en betaalbare social-videotools die je nog niet kent
Marketingfacts
  • New Release

POUW Print

Autohaas wordt POUW
  • Tips, tricks & tools
december 2018

Answer the Public

  • New Release

Website Sans Soucis – Deltawonen

Website Deltawonen
  • Leesvoer

Leesvoer #64

12 videoformats voor een onuitwisbare eerste indruk van je bedrijf
Frankwatching
8 onmisbare elementen voor mobielvriendelijke e-mails [infographic]
Frankwatching
Ontwerpers: kom uit je design-bubble en gedraag je als een echte sparringpartner
marketingfacts
Albert Heijn opent tijdelijke winkel zonder kassa op Schiphol
Emerce
​Dit zijn de e-commerce trends en ontwikkelingen voor 2020
Dutchcowboys
  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Ford Wensink activatiecampagne
  • juni 2018

Ford Wensink activatiecampagne

De doelgroep activeren, dat kan op verschillende manieren en op verschillende kanalen. Voor Wensink hebben wij hier ook een mooi concept voor uitgwerkt.

Opvallend hierin is de directe aanspreking van de ontvanger van de boodschap, met daarbij een typering.

  1. Aanspreking: Hé…, welke ford laat jouw hart sneller kloppen?
  2. Typering doelgroep: ford fan, ford rijder

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Inspiratie

Inspirerend BNO-avond

Rianne en Pim bezochten onlangs een inspirerende BNO-avond waar ...
  • New Release

Vernieuwing corporate film

Een up-to-date verhaal
  • New Release

Naamcreatie Insources

Naamcreatie Insources
  • New Release

Novon Propositie

Novon Propositie
  • Helloweekend

Hello Weekend #135

Elvis Presley - Hound Dog
  • Leesvoer

Leesvoer #131

SEO voor YouTube: 8 tips voor flinke organische groei
Frankwatching
Facebook komt met nieuwsbriefdienst zoals Substack
Dutch cowboys
Mag je content van anderen delen op Instagram?
Frankwatching
Verandering in je organisatie? Zo krijg je medewerkers mee
Frankwatching
The Cookieless Era (5): tracking prevention tooling
Marketingfacts
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl