Naamcreatie Brouwers 365
Naamcreatie Brouwers 365
De hamvraag: hoe laten we zoveel mogelijk mensen kennis maken met Imminkhoeve op de Rehacare beurs? Wisten wij het antwoord op! We bedachten een concept waarmee we het vakantieoord online meer zichtbaarheid gaven, mensen naar de beursstand lokten én ter plekke een database creëerden.
Het resultaat? Meer dan 35.000 unieke views en een kwalitatieve, nieuwe database. En ook nog eens een berg positieve hallway gossip. Cool!
Bekijk hier de foto’s van Imminkhoeve en mascotte Immi op de beurs.
Imminkhoeve is al sinds 1972 een aangepast vakantieverblijf voor mensen met een beperking en ouderen. Om de gasten een aangename vakantie te laten beleven, bieden ze extra zorg en hulpmiddelen naar wens.
Naamcreatie Brouwers 365
Ready for fall!
Logo BTTG
70 jaar Mijn Modewereld
Masterkey Propositie
Logo Alluxe
De hamvraag: hoe laten we zoveel mogelijk mensen kennis maken met Imminkhoeve op de Rehacare beurs? Wisten wij het antwoord op! We bedachten een concept waarmee we het vakantieoord online meer zichtbaarheid gaven, mensen naar de beursstand lokten én ter plekke een database creëerden.
Het resultaat? Meer dan 35.000 unieke views en een kwalitatieve, nieuwe database. En ook nog eens een berg positieve hallway gossip. Cool!
Bekijk hier de foto’s van Imminkhoeve en mascotte Immi op de beurs.
Imminkhoeve is al sinds 1972 een aangepast vakantieverblijf voor mensen met een beperking en ouderen. Om de gasten een aangename vakantie te laten beleven, bieden ze extra zorg en hulpmiddelen naar wens.
Logo Insources
Ready for fall!
JOUW® Nationale Krokettendag
Strategie en design website Ballentine
zone.college Print