• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

It’s here! De nieuwe Mijn Modewereld

Woensdagavond 12 september gingen de deuren los...
  • Case

JOUW® bureau » Case » It’s here! De nieuwe Mijn Modewereld

Woensdagavond 12 september gingen de deuren los van de venieuwde Mijn Modewereld!

Van een verdubbeld oppervlak en nieuwe brasserie ’t Pakhuys tot een eigen schoenenafdeling en een stylish interieur. Maar de opening kon pas plaatsvinden toen alles tot in de púntjes geregeld was. En laat ons die puntjes nou hartstikke leuk vinden.

Klant

Loading...

Deliverables

Communicatiemiddelen

Communicatiestrategie

Content creatie

Drukwerk

Print

Woensdagavond 12 september gingen de deuren los van de venieuwde Mijn Modewereld!

Van een verdubbeld oppervlak en nieuwe brasserie ’t Pakhuys tot een eigen schoenenafdeling en een stylish interieur. Maar de opening kon pas plaatsvinden toen alles tot in de púntjes geregeld was. En laat ons die puntjes nou hartstikke leuk vinden.

Klant

Loading...

Deliverables

Communicatiemiddelen

Communicatiestrategie

Content creatie

Drukwerk

Print

Aankondiging

We maakten een uitnodiging om de opening aan te kondigen. In dit werkitem lichten we toe hoe de nieuwe stijl van Mijn Modewereld is ontwikkeld. Die stijl is meteen toegepast op de uitnodiging. De vouw in de hoek van de omslag geeft een speels effect en biedt meteen een doorkijkje naar het nieuwe beeldmerk.

Uitnodiging met insteekkaart

We creëerden 3 varianten om ons op die manier op 3 doelgroepen te kunnen richten: 1) de algemene uitnodiging, 2) de uitnodiging met een insteekkaart gericht aan medewerkers en familieleden en 3) de uitnodiging met een insteekkaart gericht aan relaties. We kozen voor insteekkaarten vanwege het persoonlijke karakter: medewerkers van Mijn Modewereld konden een persoonlijke touch toevoegen aan de uitnodigingen voor relaties. Denk aan een uitnodiging voor een persoonlijke rondleiding op het openingsfeest of een heads up dat relaties bij aankomst op het feest door de medewerker van Mijn Modewereld worden opgevangen.

Openingsmailing

Voor de klantenkaarthouders van Mijn Modewereld maakten we een openingsmailing die in augustus bij ze op de mat viel. Ook deze uiting goten we natuurlijk in de nieuwe stijl. Met de openingsmailing nodigden we de klantenkaarthouders uit voor het openingsweekend van 13 tot 16 september én gaven we ze meteen met tekst en beeld een sneak peek van de nieuwe winkel. We kozen bewust voor een opvallende vorm: lekker anders dan anders. En: niét gericht op mode en events, maar op alle aspecten van de nieuwe winkel!

Work, work, work

Er moest natuurlijk ook een heleboel geregeld worden! Zo gingen we aan de slag met de aankleding en catering van de opening. Maar we regelden bijvoorbeeld ook een goede fotograaf en een toffe windcabine waarin gasten kortingsvouchers voor schoenen konden bemachtigen. We schreven persberichten om de media op de hoogte te brengen van de opening en startten social campagnes om flink de aandacht te trekken. En ’t Pakhuys kwam natuurlijk ook aan de beurt: nadat we de stijl voor de nieuwe brasserie hadden neergezet, moesten er uiteraard ook stoere menukaarten worden gemaakt.

JOUW® projectteam

Loading...

Frank Sorée

Strategie & Concept

Maarten Dijkstra

Tactiek & Regie

Ook interessant...

  • New Release

Mijn Modewereld Look & Feel

  • New Release

Mijn Modewereld Logo

  • New Release

Mijn Modewereld Huisstijl

  • New Release

Mijn Modewereld Propositie

ready to rumble?!

info@jouw.nl
038 423 11 11

Bekijk meer werk dat wij doen

Bekijk meer werk dat wij doen

Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl