• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #03
  • september 2018

Leesvoer #03

Deze week stonden de artikelen die ons zijn opgevallen vooral in het teken van ‘brand’. Wij vonden vooral het artikel van de markttribune omtrent ontwikkeling van je merkidentiteit een echte aanrader. Op welk moment is het nu eigenlijk slim om je logo – het uithangbord van je onderneming – eens te innoveren?

Zie jij de aankomende dagen een artikel dat in een rijtje als dit thuishoort? Stuur maar op: info@jouw.nl. Bedankt alvast!

How to Turn Conference Content Overload Into an Action Plan
Content Marketing Institute
LinkedIn lanceert self-service dynamische advertenties
Digital Strategy Consulting
Je logo veranderen: goed idee of niet?
Marketingtribune
Hoe mogelijk en hoe nuttig is het écht om een love brand te zijn?
Marketingfacts
Dit zijn de marketing & technologie trends van 2019
Marketingtribune

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

STAN Huisstijl

STAN Huisstijl
  • Behind the scenes
  • BTC

Fashion, tech & e-commerce

Maartje was donderdag samen met Mijn Modewereld te vinden op EMERCE fashion 2019 ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #58

The Jackson 5 - I saw Mommy Kissing Santa Claus
  • New Release

Vvvvvroemmm

Op 2 september stonden wij klaar voor alweer de 13e editie van de IJssellandrally.
  • New Release

Mijn Modewereld Logo

Mijn Modewereld Logo
  • Leesvoer

Leesvoer #148

3 manieren hoe AI zorgt voor betere digitale klantervaringen
Marketingfacts
Waarom je taal niet moet vergeten bij personalisatie
Frankwatching
Merkstrategie is als een dieet
Marketingfacts
Inhaakkalender 2022 & tips voor je contentplanning
Frankwatching
8 interessante socialmedia-ontwikkelingen voor 2022
Frankwatching
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #03
  • september 2018

Leesvoer #03

Deze week stonden de artikelen die ons zijn opgevallen vooral in het teken van ‘brand’. Wij vonden vooral het artikel van de markttribune omtrent ontwikkeling van je merkidentiteit een echte aanrader. Op welk moment is het nu eigenlijk slim om je logo – het uithangbord van je onderneming – eens te innoveren?

Zie jij de aankomende dagen een artikel dat in een rijtje als dit thuishoort? Stuur maar op: info@jouw.nl. Bedankt alvast!

How to Turn Conference Content Overload Into an Action Plan
Content Marketing Institute
LinkedIn lanceert self-service dynamische advertenties
Digital Strategy Consulting
Je logo veranderen: goed idee of niet?
Marketingtribune
Hoe mogelijk en hoe nuttig is het écht om een love brand te zijn?
Marketingfacts
Dit zijn de marketing & technologie trends van 2019
Marketingtribune

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

Website Basecamp038

Website Basecamp038
  • New Release

Actiemechanismen voor Viaa

We ontwikkelden 2 actiemechanismen voor hogeschool Viaa om de ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #76

Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us
  • Fun

IJssellandrally 2023

Een terugblik op editie 17
  • Helloweekend

Hello Weekend #61

Dominic Fike - 3 Nights
  • Helloweekend

Hello Weekend #91

Eternal - I Wanna Be The Only One
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl