• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #107
  • december 2020

Leesvoer #107

Je customer engagement verbeteren? Gebruik klantinzichten uit verschillende contactmmenten en -kanalen en speel in op individuele behoeften. Waar liggen voor jou verbeterkansen? Check het dankzij het Customer Engagement Maturity Model.

Heb je een B2B webshop? Lees alles over de do’s en dont’s en vind manieren om betere resultaten te boeken.

Consumenten deden in 2020 meer aankopen, maar gaven veel minder uit aan diensten. Speel jij al optimaal in op deze online groei?

2021 staat voor de deur. Heb jij al een nieuwe social media strategie opgesteld? Zo is social advertising een belangrijk onderdeel instrument om de juiste doelgroep te bereiken.

Zet jij Google Smart Shopping al in? Onze ervaring is dat je campagnes minder goed kunt sturen, maar lees deze tips om het maximale uit je Shopping campagne te halen.

Hoe verbeter je customer engagement?
Frankwatching
Do's en dont's van een B2B webshop
Dutchcowboys
Thuiswinkel.org: 23% meer online aankopen
Emerce
Social advertising in 2021: tijd voor een nieuwe strategie
Frankwatching
5 stappen om Google Smart Shopping beter in te zetten
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • New Release

Website Insources

Website Insources
  • Helloweekend

Hello Weekend #08

Imagine Dragons - Natural
  • Helloweekend

Hello Weekend #61

Dominic Fike - 3 Nights
  • New Release

Logo Dutchgum

Logo Dutchgum
  • New Release

Logo Agrojobs

Logo Agrojobs
  • Fun

IJssellandrally 2023

Een terugblik op editie 17
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #107
  • december 2020

Leesvoer #107

Je customer engagement verbeteren? Gebruik klantinzichten uit verschillende contactmmenten en -kanalen en speel in op individuele behoeften. Waar liggen voor jou verbeterkansen? Check het dankzij het Customer Engagement Maturity Model.

Heb je een B2B webshop? Lees alles over de do’s en dont’s en vind manieren om betere resultaten te boeken.

Consumenten deden in 2020 meer aankopen, maar gaven veel minder uit aan diensten. Speel jij al optimaal in op deze online groei?

2021 staat voor de deur. Heb jij al een nieuwe social media strategie opgesteld? Zo is social advertising een belangrijk onderdeel instrument om de juiste doelgroep te bereiken.

Zet jij Google Smart Shopping al in? Onze ervaring is dat je campagnes minder goed kunt sturen, maar lees deze tips om het maximale uit je Shopping campagne te halen.

Hoe verbeter je customer engagement?
Frankwatching
Do's en dont's van een B2B webshop
Dutchcowboys
Thuiswinkel.org: 23% meer online aankopen
Emerce
Social advertising in 2021: tijd voor een nieuwe strategie
Frankwatching
5 stappen om Google Smart Shopping beter in te zetten
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • Inspiratie

Welke creatieve type ben jij?

Een Denker, een Innovator, een Avonturier ... Met de test van Adobe ...
  • Blog
november 2021

De kracht van onopvallende advertenties

  • New Release

Lyvore Flexwerken

Online campagne om flexwerken binnen deze zorginstelling stimuleren
  • New Release

Triflex: ‘Beleef de kunst van het bouwen, een ruimtelijk feest!’

Triflex draagt bij aan veiligheid, comfort en beleving. Met Xchange levert ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #98

Survivor - Eye Of The Tiger
  • Case

It’s here! De nieuwe Mijn Modewereld

Woensdagavond 12 september gingen de deuren los...
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl