• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #113
  • februari 2021

Leesvoer #113

Hoe groot wordt de rol van VR en AG de aankomende jaren? Onderzoek toont aan dat het steeds vaker ingezet wordt. Niet alleen binnen de consumentenmarkt, maar ook voor de industriële markt. Wat staat ons te wachten?

De coronacrisis zorgde voor een sterke verschuiving in de mediaconsumptie van Nederland. Zo namen videobellen en online shoppen fors toe. Lees hier alle uitkomsten van het onderzoek.

Houd jij je bezig met e-mailmarketing? En vraag je jezelf weleens af hoe je data gebruikt om je e-mailing te optimaliseren en wat is de beste manier om communicatie te realiseren met klanten? Lees het in deze editie van #Leesvoer.

Hoewel persoonlijke marketing steeds belangrijker wordt, moeten we ook rekening houden met de steeds scherpere regels omtrent data van gebruikers. Hoe ga je hier nu het best mee om?

Naast Apple wil Google nu ook onderzoeken hoe het kan voorkomen dat adverteerders data verzamelen van gebruikers. Dit moet je weten.

Worden VR en AR net zo groot als de smartphone?
Emerce
Sterke verschuiving in de mediaconsumptie onder Nederlanders
Dutch cowboys
Waarde data in e-mailmarketing: klantgedrag en segmentatie
Marketingfacts
Online marketing zonder third party cookies: zo pak je dat aan
Frankwatching
Ook Google wil reclameblokkade op mobiel
Emerce

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Leesvoer

Leesvoer #148

3 manieren hoe AI zorgt voor betere digitale klantervaringen
Marketingfacts
Waarom je taal niet moet vergeten bij personalisatie
Frankwatching
Merkstrategie is als een dieet
Marketingfacts
Inhaakkalender 2022 & tips voor je contentplanning
Frankwatching
8 interessante socialmedia-ontwikkelingen voor 2022
Frankwatching
  • Helloweekend

Hello Weekend #51

Gorillaz - Feel Good Inc.
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • New Release

The Winter Trial: harder, better, faster, stronger!

Zondag start The Winter Trial 2019! Onze Frank trapt ...
  • Leesvoer

Marketing psychologie – Leesvoer #169

Nudging in de supermarkt: Drie effectieve manieren om gezonde keuzes te bevorderen
Marketingfacts
Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Marketingfacts
Verleiding voor alle zintuigen: best (& worst) practices van sensory marketing
Frankwatching
Prijs omhoog, vraag omhoog: de onbewuste associaties in ons brein
Frankwatching
Neuromarketing van Nespresso: waarom je 5x zoveel voor je koffie betaalt
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #155

10 socialmedia-tools om in 2022 te proberen
Frankwatching
Aantal Nederlandse luisteraars podcasts nadert plafond
Emerce
Marketingbudget 2022: In het verleden behaalde resultaten…
Marketingfacts
​Weinig mensen praten nog met Amazon Alexa
DutchCowboys
Wat zijn de belangrijkste digital marketing trends voor 2022?
Marketingfacts
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #113
  • februari 2021

Leesvoer #113

Hoe groot wordt de rol van VR en AG de aankomende jaren? Onderzoek toont aan dat het steeds vaker ingezet wordt. Niet alleen binnen de consumentenmarkt, maar ook voor de industriële markt. Wat staat ons te wachten?

De coronacrisis zorgde voor een sterke verschuiving in de mediaconsumptie van Nederland. Zo namen videobellen en online shoppen fors toe. Lees hier alle uitkomsten van het onderzoek.

Houd jij je bezig met e-mailmarketing? En vraag je jezelf weleens af hoe je data gebruikt om je e-mailing te optimaliseren en wat is de beste manier om communicatie te realiseren met klanten? Lees het in deze editie van #Leesvoer.

Hoewel persoonlijke marketing steeds belangrijker wordt, moeten we ook rekening houden met de steeds scherpere regels omtrent data van gebruikers. Hoe ga je hier nu het best mee om?

Naast Apple wil Google nu ook onderzoeken hoe het kan voorkomen dat adverteerders data verzamelen van gebruikers. Dit moet je weten.

Worden VR en AR net zo groot als de smartphone?
Emerce
Sterke verschuiving in de mediaconsumptie onder Nederlanders
Dutch cowboys
Waarde data in e-mailmarketing: klantgedrag en segmentatie
Marketingfacts
Online marketing zonder third party cookies: zo pak je dat aan
Frankwatching
Ook Google wil reclameblokkade op mobiel
Emerce

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Helloweekend

Hello Weekend #105

Zoe Wees - Girls Like Us
  • Leesvoer

Leesvoer #39

5 basistips om de ux van je website te verbeteren
Frankwatching
Conversieacties in Google Ads - afzonderlijke conversiedoelen per campagne
Marketingfacts
Nieuwe bestel sticker gespot in Instagram stories
Dutchcowboys
Weer een slimmer marketingstunt van Zeeman
Dutchcowboys
Ikea lanceert een nieuwe app in Nederland
Dutchcowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #50

Vier alternatieve biedstrategieën nu de ‘gemiddelde positie’ uit Google Ads verdwijnt
Emerce
De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden
Marketingfacts
Auteursrecht: voorkom een boete & bescherm je eigen content
Frankwatching
Wat is het belang van reads (quality views) in influencer content?
Emerce
Positionering versus propositie: prettige wedstrijd
Marketingfacts
  • Helloweekend

Hello Weekend #05

The Carters - Apes**t
  • Leesvoer

Leesvoer #37

Hoe meet en verbeter je de impact van content op je merk, 6 tips
Frankwatching
Facebook adverteren: 6 voordelen van de nieuwe budgetverdeling
Frankwatching
Samsung Galaxy Fold gaat een tweede kans krijgen
Dutchcowboys
Twitter slaat terug met de hashtag #Youknowme
Dutchcowboys
Instagram maakt een eind aan de direct message App
Dutchcowboys
  • New Release

Yvey Logo

Yvey Logo
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl