snel deze 7 tips en doe er je voordeel mee, op beide gebieden 😉
Taal is voor veel mensen. Zo nu en dan worden er wijzigingen aangebracht als het gaat om de grammaticaregels. Zo is ‘overnieuw’ tegenwoordig toegestaan (eigenlijk doe je iets over of iets opnieuw). En afgelopen week was er te lezen dat “groter als” voortaan ook correct is. Gelukkig betrof het een stukje onzorgvuldige journalistiek. Lees er hier meer over.
Jouw logo is onderdeel van het visitekaartje van je bedrijf. Maar door de jaren heen verandert er nog wel eens het een en ander binnen een organisatie. Past het huidige logo nog wel bij waar je nu staat? Hier zijn we gek op het creëren van logo’s én logo renovaties. Belangrijk is dan dat een vernieuwd logo daadwerkelijk herkenbaar is en aanslaat. Uit deze voorbeelden blijkt dat niet altijd het geval.
De kracht van visuele storytelling is groot. Wil je iets overbrengen dat goed onthouden moet worden? Maak gebruik van visuele aspecten om je verhaal te ondersteunen. Plaatjes blijven namelijk goed plakken!
Nu Dirk party cookies binnenkort tot het verleden behoren, is het belangrijk om laadgeneratie op te bouwen via eigen kanalen. Hoe doe je dit met succes?