• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #161
  • februari 2022

Leesvoer #161

Heb jij (als marketeer) je pijlen al gericht op de metaverse of is het een ver-van-je-bed-show? Voor velen is de metaverse een nieuwe wereld waar onder andere kunstenaars, designers en data-analisten hun aanbod op afstemmen. En ook de populaire NFT’s zijn met de metaverse verbonden. Wat biedt deze markt allemaal voor mogelijkheden? En is het al noodzaak om hier op in te spelen? Wij denken namelijk van wel! 😉

Hoe speel je als marketeer het beste in op de uitspraak met betrekking tot Google Analytics en het verzamelen van data? Vooralsnog lijkt de best optie om zelf een eigen data-collectie te creëren. Hoe je dat precies doet lees je in deze Leesvoer editie.

Jezelf optimaal branden? Een goed LinkedIn-profiel kan dan niet ontbreken. Maar hoe profileer je jezelf goed op dit social kanaal? Benut jij het volledige potentieel? Haal je het maximale uit je vaardigheden, interesses en verwerk je bijvoorbeeld relevante zoekwoorden in je profiel?

Zie jij het belang van influencer marketing al in? Afgelopen jaar groeiden deze bestedingen als nooit te voren. En de verwachting is dat het dit jaar nóg meer zal stijgen. Doe je voordeel met 7 influencer marketing tips!

Het beste uit je SEO-strategie halen? Dan semantiek search en contentclusters zijn dan termen waar jij alles over moet weten. Door middel van het centraal stellen van de zoekintentie lever jij relevante en waardevolle content. Hoe dat precies zit…?

De metaverse-economie wordt heel snel volwassen
Marketingfacts
Hoe moeten marketeers inspelen op privacy-uitspraak AP?
Marketingfacts
Superster(k) op LinkedIn: toolkit & tips voor jouw personal brand
Frankwatching
7 influencer marketing trends voor 2022
Marketingfacts
Zo zet je contentclusters & de zoekintentie centraal in je SEO-strategie
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

Loading...
  • Leesvoer

Leesvoer #162

Onderzoek: mediagedrag Gen Z minder ongrijpbaar dan gedacht
Adformatie
Brand consistency: Hoe zorg je voor on-brand communicatie met de juiste tools?
Marketingfacts
Zijn de video’s op jouw website wel succesvol? Performance meten & bijsturen
Frankwatching
De 4-daagse werkweek tegen een voltijdse vergoeding: aantrekkelijk of onzin?
Frankwatching
Metaversemarkt is in 2026 maar liefst 667 miljard euro waard
DutchCowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #160

Klik! Zo belangrijk is je profielfoto op LinkedIn
Frankwatching
De vijf grootste B2B e-commerce mythes doorbroken
Marketingfacts
5 alternatieven voor Google Analytics
Frankwatching
Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren
Emerce
YouTube beperkt views op video's van kleine kanalen
DutchCowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #159

Zo zet je Canva in voor jouw bedrijf: 8 creatieve contenttips
Frankwatching
Hoe de SWOT je helpt om toegevoegde waarde te vergroten
Marketingfacts
Vindbaarheid het grootste probleem bij podcasts
Emerce
YouTube verandert zijn uiterlijk en gaat NFTS's ondersteunen
DutchCowboys
Een niet te missen ontwikkeling in Google Ads: Performance Max
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #157

Online marketing: een terugblik & de trends voor 2022
Frankwatching
Mogelijk verbod Google Analytics voorbode voor veel bredere impact
Marketingfacts
Shopstreaming: moet je er nu op inspringen?
Emerce
Lekker thuiswerken, maar hoe doe je dat ergonomisch verantwoord?
Dutch Cowboys
Terug naar de basis: 9 tips voor structuur in je tekst
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #155

10 socialmedia-tools om in 2022 te proberen
Frankwatching
Aantal Nederlandse luisteraars podcasts nadert plafond
Emerce
Marketingbudget 2022: In het verleden behaalde resultaten…
Marketingfacts
Weinig mensen praten nog met Amazon Alexa
DutchCowboys
Wat zijn de belangrijkste digital marketing trends voor 2022?
Marketingfacts
  • Leesvoer

Leesvoer #154

Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat
Frankwatching
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
Marketingfacts
Je kunt nu podcasts beoordelen op Spotify
DutchCowboys
Met je team in een flow komen? 5 simpele stappen
Frankwatching
To DOOH or not to DOOH?
Marketingfacts
  • Leesvoer

Leesvoer #153

10 Customer Experience trends voor 2022
Marketingfacts
Groeien als bedrijf? Conversieoptimalisatie mag niet ontbreken
Frankwatching
De impact van de pandemie op merkkeuze: Navigeer je merk door de crisis
Marketingfacts
Het jaar op Twitter in 2021
Dutch Cowboys
‘Audio is de hottie van de mediawereld’
Emerce
  • Leesvoer

Leesvoer #151

LinkedIn Mijn Bedrijf: handige tool om collega’s te helpen met hun posts
Frankwatching
Digital Out of Home en online ads in lift door uitfasering third party cookies
Marketingfacts
Google Ads in 2022: bereid je voor op deze 5 trends
Frankwatching
Ontwerp de ultieme B2B-experience met marketing, sales en service als bouwstenen
Emerce
Nog niet alle bedrijven hebben hun privacyverklaring op orde, met alle risico's van dien
DutchCowboys
  • Leesvoer

Leesvoer #152

Zó stimuleer jij het werkgeluk binnen je team
Frankwatching
Spotify Wrapped is gearriveerd: de leukste tweets
DutchCowboys
First-party data: Veelbelovende strategie, zonder businesscase lastig voor elkaar te krijgen
Marketingfacts
Zet je interne communicatie op scherp in 2022: 5 trends om in de gaten te houden
Frankwatching
De menselijke factor in social advertising is belangrijker dan ooit
Frankwatching
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl