• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #161
  • februari 2022

Leesvoer #161

Heb jij (als marketeer) je pijlen al gericht op de metaverse of is het een ver-van-je-bed-show? Voor velen is de metaverse een nieuwe wereld waar onder andere kunstenaars, designers en data-analisten hun aanbod op afstemmen. En ook de populaire NFT’s zijn met de metaverse verbonden. Wat biedt deze markt allemaal voor mogelijkheden? En is het al noodzaak om hier op in te spelen? Wij denken namelijk van wel! 😉

Hoe speel je als marketeer het beste in op de uitspraak met betrekking tot Google Analytics en het verzamelen van data? Vooralsnog lijkt de best optie om zelf een eigen data-collectie te creëren. Hoe je dat precies doet lees je in deze Leesvoer editie.

Jezelf optimaal branden? Een goed LinkedIn-profiel kan dan niet ontbreken. Maar hoe profileer je jezelf goed op dit social kanaal? Benut jij het volledige potentieel? Haal je het maximale uit je vaardigheden, interesses en verwerk je bijvoorbeeld relevante zoekwoorden in je profiel?

Zie jij het belang van influencer marketing al in? Afgelopen jaar groeiden deze bestedingen als nooit te voren. En de verwachting is dat het dit jaar nóg meer zal stijgen. Doe je voordeel met 7 influencer marketing tips!

Het beste uit je SEO-strategie halen? Dan semantiek search en contentclusters zijn dan termen waar jij alles over moet weten. Door middel van het centraal stellen van de zoekintentie lever jij relevante en waardevolle content. Hoe dat precies zit…?

De metaverse-economie wordt heel snel volwassen
Marketingfacts
Hoe moeten marketeers inspelen op privacy-uitspraak AP?
Marketingfacts
Superster(k) op LinkedIn: toolkit & tips voor jouw personal brand
Frankwatching
7 influencer marketing trends voor 2022
Marketingfacts
Zo zet je contentclusters & de zoekintentie centraal in je SEO-strategie
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • New Release

Naamcreatie Exo Group

Naamcreatie Exo Group
  • New Release

Novon jubileumactie

Novon bestaat 25 jaar! Dat vieren ze met een toffe ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #63

Tones and I - Dance monkey
  • Behind the scenes
  • BTC

Fotografie brasserie Mijn Modewereld

We zijn vandaag @ Mijn Modewereld om de fotografie te verzorgen van ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #128

Snelle - Zonder Jas Naar Buiten
  • New Release

Logo Pegasus

Logo Pegasus
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #161
  • februari 2022

Leesvoer #161

Heb jij (als marketeer) je pijlen al gericht op de metaverse of is het een ver-van-je-bed-show? Voor velen is de metaverse een nieuwe wereld waar onder andere kunstenaars, designers en data-analisten hun aanbod op afstemmen. En ook de populaire NFT’s zijn met de metaverse verbonden. Wat biedt deze markt allemaal voor mogelijkheden? En is het al noodzaak om hier op in te spelen? Wij denken namelijk van wel! 😉

Hoe speel je als marketeer het beste in op de uitspraak met betrekking tot Google Analytics en het verzamelen van data? Vooralsnog lijkt de best optie om zelf een eigen data-collectie te creëren. Hoe je dat precies doet lees je in deze Leesvoer editie.

Jezelf optimaal branden? Een goed LinkedIn-profiel kan dan niet ontbreken. Maar hoe profileer je jezelf goed op dit social kanaal? Benut jij het volledige potentieel? Haal je het maximale uit je vaardigheden, interesses en verwerk je bijvoorbeeld relevante zoekwoorden in je profiel?

Zie jij het belang van influencer marketing al in? Afgelopen jaar groeiden deze bestedingen als nooit te voren. En de verwachting is dat het dit jaar nóg meer zal stijgen. Doe je voordeel met 7 influencer marketing tips!

Het beste uit je SEO-strategie halen? Dan semantiek search en contentclusters zijn dan termen waar jij alles over moet weten. Door middel van het centraal stellen van de zoekintentie lever jij relevante en waardevolle content. Hoe dat precies zit…?

De metaverse-economie wordt heel snel volwassen
Marketingfacts
Hoe moeten marketeers inspelen op privacy-uitspraak AP?
Marketingfacts
Superster(k) op LinkedIn: toolkit & tips voor jouw personal brand
Frankwatching
7 influencer marketing trends voor 2022
Marketingfacts
Zo zet je contentclusters & de zoekintentie centraal in je SEO-strategie
Frankwatching

Heb je deze ook al gezien?

  • Blog
maart 2021

Google Chrome stopt met third-party cookies

  • Helloweekend

Hello Weekend #06

Guns and Roses - November Rain
  • New Release

Strategie & tactiek Royal Vaassen

De juiste doorvertaling richting de markt
  • Helloweekend

Hello Weekend #69

Bee Gees - Stayin' Alive
  • Inhakers

JOUW® Dierendag

Fuffy, kwijlend, lief of gewoon lui
  • New Release

Unica relatiemagazine

CommUNICAtie: het relatiemagazine van Unica. We hebben dit jaar al veel ...
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl