Behoort jouw doelgroep tot Gen Z? Hoe bereik je door het snel veranderende medialandschap deze doelgroep? Uit onderzoek blijkt dat deze generatie sterk digitaal georiënteerd is. Je leest er meer over in deze editie van Leesvoer!
Soms herken je een merk of reclame zonder daadwerkelijk het logo te zien. Dit heeft alles te maken met een sterke merkconsistentie. Een merk communiceert dan volgens de merkidentiteit, merkwaarden en merkbelofte. Wat levert een consistent merk op. Hoe zorg je voor merkconsistentie en waarom is het belangrijk? We kunnen je alvast vertellen dat de termen people, processes en technology termen zijn om te onthouden 😉
Video’s, we zetten ze allemaal steeds vaker in, voor verschillende doeleinden. Zo ook bedrijfsvideo’s. Perfect om je merkverhaal goed over te brengen. En bezoekers een goed beeld van je merk te geven, toch? Maar, hoe succesvol zijn jouw video’s eigenlijk? Leveren ze echt een bijdrage aan het gestelde doel? Lees alles over het meten van de videoperformance en het bijsturen ervan.
Vier dagen werken en voor vijf betaald krijgen. Klinkt ideaal. Of toch niet? Waar anderen volmondig ja zeggen, want; productiever, minder ziekteverzuim én gelukkiger! Zijn er ook tegengeluiden hoorbaar. Hoe ga je het werk van vijf dagen in die vier dagen verwerken? En waar is de speling als iets onverhoopt anders loopt? Welk standpunt spreekt jou meer aan?
Meta. Metaverse. Het is hét onderwerp van de laatste tijd. De een kan zich er nog moeilijk een voorstelling bij maken en ziet voornamelijk een soort gamewereld voor zich. De ander kan niet wachten tot het zich steeds meer gaat ontwikkelen en denkt al na over zijn of haar avatar. Volgens marktresearchonderzoek moet de digitale wereld zo’n 667 miljard euro waard zijn. Dit en meer detail lees je ook in deze Leesvoer.