• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #162
  • februari 2022

Leesvoer #162

Behoort jouw doelgroep tot Gen Z? Hoe bereik je door het snel veranderende medialandschap deze doelgroep? Uit onderzoek blijkt dat deze generatie sterk digitaal georiënteerd is. Je leest er meer over in deze editie van Leesvoer!

Soms herken je een merk of reclame zonder daadwerkelijk het logo te zien. Dit heeft alles te maken met een sterke merkconsistentie. Een merk communiceert dan volgens de merkidentiteit, merkwaarden en merkbelofte. Wat levert een consistent merk op. Hoe zorg je voor merkconsistentie en waarom is het belangrijk? We kunnen je alvast vertellen dat de termen people, processes en technology termen zijn om te onthouden 😉

Video’s, we zetten ze allemaal steeds vaker in, voor verschillende doeleinden. Zo ook bedrijfsvideo’s. Perfect om je merkverhaal goed over te brengen. En bezoekers een goed beeld van je merk te geven, toch? Maar, hoe succesvol zijn jouw video’s eigenlijk? Leveren ze echt een bijdrage aan het gestelde doel? Lees alles over het meten van de videoperformance en het bijsturen ervan.

Vier dagen werken en voor vijf betaald krijgen. Klinkt ideaal. Of toch niet? Waar anderen volmondig ja zeggen, want; productiever, minder ziekteverzuim én gelukkiger! Zijn er ook tegengeluiden hoorbaar. Hoe ga je het werk van vijf dagen in die vier dagen verwerken? En waar is de speling als iets onverhoopt anders loopt? Welk standpunt spreekt jou meer aan?

Meta. Metaverse. Het is hét onderwerp van de laatste tijd. De een kan zich er nog moeilijk een voorstelling bij maken en ziet voornamelijk een soort gamewereld voor zich. De ander kan niet wachten tot het zich steeds meer gaat ontwikkelen en denkt al na over zijn of haar avatar. Volgens marktresearchonderzoek moet de digitale wereld zo’n 667 miljard euro waard zijn. Dit en meer detail lees je ook in deze Leesvoer.

Onderzoek: mediagedrag Gen Z minder ongrijpbaar dan gedacht
Adformatie
Brand consistency: Hoe zorg je voor on-brand communicatie met de juiste tools?
Marketingfacts
Zijn de video’s op jouw website wel succesvol? Performance meten & bijsturen
Frankwatching
De 4-daagse werkweek tegen een voltijdse vergoeding: aantrekkelijk of onzin?
Frankwatching
Metaversemarkt is in 2026 maar liefst 667 miljard euro waard
DutchCowboys

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Facts & figures
mei 2021

LinkedIn 18 jaar!

  • New Release

OD IJsselland Look & Feel

OD IJsselland Look & Feel
  • Helloweekend

Hello Weekend #92

George Michael, Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting
  • New Release

Propositie Venturefirm

Propositie Venturefirm
  • Leesvoer

Leesvoer #62

Black Friday: zo maak je perfecte Google Ads-campagnes
Frankwatching
9 belangrijke marketingkansen voor webwinkeliers
Dutchcowboys
​Ben jij je echte authentieke zelf?
Dutchcowboys
Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing [ebook]
Dutchcowboys
Amazon.nl wordt volgend jaar volledige webwinkel
Emerce
  • Leesvoer

Marketing psychologie – Leesvoer #169

Nudging in de supermarkt: Drie effectieve manieren om gezonde keuzes te bevorderen
Marketingfacts
Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Marketingfacts
Verleiding voor alle zintuigen: best (& worst) practices van sensory marketing
Frankwatching
Prijs omhoog, vraag omhoog: de onbewuste associaties in ons brein
Frankwatching
Neuromarketing van Nespresso: waarom je 5x zoveel voor je koffie betaalt
Frankwatching
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #162
  • februari 2022

Leesvoer #162

Behoort jouw doelgroep tot Gen Z? Hoe bereik je door het snel veranderende medialandschap deze doelgroep? Uit onderzoek blijkt dat deze generatie sterk digitaal georiënteerd is. Je leest er meer over in deze editie van Leesvoer!

Soms herken je een merk of reclame zonder daadwerkelijk het logo te zien. Dit heeft alles te maken met een sterke merkconsistentie. Een merk communiceert dan volgens de merkidentiteit, merkwaarden en merkbelofte. Wat levert een consistent merk op. Hoe zorg je voor merkconsistentie en waarom is het belangrijk? We kunnen je alvast vertellen dat de termen people, processes en technology termen zijn om te onthouden 😉

Video’s, we zetten ze allemaal steeds vaker in, voor verschillende doeleinden. Zo ook bedrijfsvideo’s. Perfect om je merkverhaal goed over te brengen. En bezoekers een goed beeld van je merk te geven, toch? Maar, hoe succesvol zijn jouw video’s eigenlijk? Leveren ze echt een bijdrage aan het gestelde doel? Lees alles over het meten van de videoperformance en het bijsturen ervan.

Vier dagen werken en voor vijf betaald krijgen. Klinkt ideaal. Of toch niet? Waar anderen volmondig ja zeggen, want; productiever, minder ziekteverzuim én gelukkiger! Zijn er ook tegengeluiden hoorbaar. Hoe ga je het werk van vijf dagen in die vier dagen verwerken? En waar is de speling als iets onverhoopt anders loopt? Welk standpunt spreekt jou meer aan?

Meta. Metaverse. Het is hét onderwerp van de laatste tijd. De een kan zich er nog moeilijk een voorstelling bij maken en ziet voornamelijk een soort gamewereld voor zich. De ander kan niet wachten tot het zich steeds meer gaat ontwikkelen en denkt al na over zijn of haar avatar. Volgens marktresearchonderzoek moet de digitale wereld zo’n 667 miljard euro waard zijn. Dit en meer detail lees je ook in deze Leesvoer.

Onderzoek: mediagedrag Gen Z minder ongrijpbaar dan gedacht
Adformatie
Brand consistency: Hoe zorg je voor on-brand communicatie met de juiste tools?
Marketingfacts
Zijn de video’s op jouw website wel succesvol? Performance meten & bijsturen
Frankwatching
De 4-daagse werkweek tegen een voltijdse vergoeding: aantrekkelijk of onzin?
Frankwatching
Metaversemarkt is in 2026 maar liefst 667 miljard euro waard
DutchCowboys

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Inspiratie

Rothko

Met dit wisselvallige weer snakken wij wel naar ...
  • Quote

Quote december 2021

  • Quote

Quote december 2021

*
  • New Release

Yvey Logo

Yvey Logo
  • New Release

Masterkey Website

Masterkey Website
  • Steuntje in de rug

Opbrengst Goldparty

Er is maar liefst € 116.167.- opgehaald tijdens de Goldparty! De donaties ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #07

Jonas Blue - Rise
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl