• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Merkmanifest POUW
  • april 2019

Merkmanifest POUW

We volgen ontwikkelingen, maar nog liever zetten we zelf stappen. Het brengen van vernieuwingen zit al bijna een eeuw in ons DNA. We zijn niet afwachtend, adviseren uiteraard graag, maar willen vooral doén. We willen er als eerste bij zijn.

Dat waren we in 1937, het jaar waarin dhr. A.W. Pouw ons bedrijf oprichtte. We waren het ook in 1947 en 1974 toen de eerste Volkswagen- en Audidealers in Nederland werden benoemd.

Maar we zijn het ook nu én in de toekomst. Zo presenteerden we als eerste dealer in het land het marktklare antwoord van Audi en Volkswagen Bedrijfswagens op de vraag hoe nieuwe mobiliteit eruitziet. We gaan graag met jou op weg naar andere innovaties die onze wereld en deze tijd van ons vragen. Op naar de volgende primeur.

Want we zijn snel als we kansen zien, bijvoorbeeld door krachten te bundelen en te fuseren met Autohaas. Waarmee we voor jou het bekende gezicht zijn met Volkswagen en Audi, maar inmiddels ook al jaren met SEAT en ŠKODA.

Met de verkoop van nieuwe en gebruikte personenauto’s en bedrijfswagens. Maar ook met onze werkplaatsen, onze eigen lease-, financierings- en verhuuractiviteiten en met ons schadeherstelbedrijf.

We zijn aanpakkers. Verwacht dus dat we vooraan staan bij ontwikkelingen en innovaties zodat jij daar plezier van hebt. In snelheid, prestatie of gemak.
We zijn ook doorpakkers.

Dat we ergens als eerste bij zijn, merk je aan hoe we jouw vraag invullen. Of dit nu op onze vestigingen, events, via de telefoon, een mail of een chatbericht is; je ziet het in alles waarin je van ons een vlotte maar gedegen aanpak verwacht.

Die ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit vinden wij heel normaal, we vinden hard werken namelijk logisch. Het is onderdeel van wie wij zijn. Komt het doordat we in 1937 zijn begonnen als familiebedrijf? Omdat we gevestigd zijn in het midden en oosten van het land? Of omdat we onderdeel zijn van één van de grootste automotive bedrijven van Europa, Emil Frey?

Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. We kunnen wél zeggen wat het voor jou betekent. Snelheid, zekerheid en duidelijkheid in onze manier van doen. Dat past bij onze merken, dat past bij onze collega’s, dat past bij onze regio en het past bij jou.

Pouw. Samen Vooruit.

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
  • New Release

Yvey Huisstijl

Yvey Huisstijl
  • Leesvoer

Leesvoer #49

In vier stappen naar een social-proof contentstrategie
Marketingfacts
Hoe fun kan werken voor een merk
Marketingfacts
Instagram: het juiste formaat voor je advertenties [infographic]
Frankwatching
Instagram lanceert veel nieuwe gezichtsfilters
Dutchcowboys
10 tools die het leven van de socialmedia-marketeer makkelijker maken
Frankwatching
  • Helloweekend

Hello Weekend #104

GIMS - Belle
  • Inspiratie

Het lettertype dat je helpt onthouden

Een team van designers en onderzoekers van RMIT is ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #16

The Beatles - Come together
  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Merkmanifest POUW
  • april 2019

Merkmanifest POUW

We volgen ontwikkelingen, maar nog liever zetten we zelf stappen. Het brengen van vernieuwingen zit al bijna een eeuw in ons DNA. We zijn niet afwachtend, adviseren uiteraard graag, maar willen vooral doén. We willen er als eerste bij zijn.

Dat waren we in 1937, het jaar waarin dhr. A.W. Pouw ons bedrijf oprichtte. We waren het ook in 1947 en 1974 toen de eerste Volkswagen- en Audidealers in Nederland werden benoemd.

Maar we zijn het ook nu én in de toekomst. Zo presenteerden we als eerste dealer in het land het marktklare antwoord van Audi en Volkswagen Bedrijfswagens op de vraag hoe nieuwe mobiliteit eruitziet. We gaan graag met jou op weg naar andere innovaties die onze wereld en deze tijd van ons vragen. Op naar de volgende primeur.

Want we zijn snel als we kansen zien, bijvoorbeeld door krachten te bundelen en te fuseren met Autohaas. Waarmee we voor jou het bekende gezicht zijn met Volkswagen en Audi, maar inmiddels ook al jaren met SEAT en ŠKODA.

Met de verkoop van nieuwe en gebruikte personenauto’s en bedrijfswagens. Maar ook met onze werkplaatsen, onze eigen lease-, financierings- en verhuuractiviteiten en met ons schadeherstelbedrijf.

We zijn aanpakkers. Verwacht dus dat we vooraan staan bij ontwikkelingen en innovaties zodat jij daar plezier van hebt. In snelheid, prestatie of gemak.
We zijn ook doorpakkers.

Dat we ergens als eerste bij zijn, merk je aan hoe we jouw vraag invullen. Of dit nu op onze vestigingen, events, via de telefoon, een mail of een chatbericht is; je ziet het in alles waarin je van ons een vlotte maar gedegen aanpak verwacht.

Die ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit vinden wij heel normaal, we vinden hard werken namelijk logisch. Het is onderdeel van wie wij zijn. Komt het doordat we in 1937 zijn begonnen als familiebedrijf? Omdat we gevestigd zijn in het midden en oosten van het land? Of omdat we onderdeel zijn van één van de grootste automotive bedrijven van Europa, Emil Frey?

Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. We kunnen wél zeggen wat het voor jou betekent. Snelheid, zekerheid en duidelijkheid in onze manier van doen. Dat past bij onze merken, dat past bij onze collega’s, dat past bij onze regio en het past bij jou.

Pouw. Samen Vooruit.

Heb je deze ook al gezien?

  • Inspiratie

WORLD PRESS PHOTO 2018

Rianne, Pim, Maarten en Joris deden inspiratie op bij ...
  • New Release

Huisstijl Dutchgum

Huisstijl Dutchgum
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Leesvoer

Leesvoer #93

The Social Dilemma op Netflix laat gevaren van social media zien
Dutchcowboys
Hoe The North Face in drie stappen vertrouwen wekt door merkmissie te koppelen aan wensen bezoekers
Emerce
Zo speel je met SEO in op seizoenseffecten
Frankwatching
Wat is het effect van Google Heavy Ad Interventions op je online advertenties?
Emerce
Vijf zeer effectieve en betaalbare social-videotools die je nog niet kent
Marketingfacts
  • Leesvoer

Leesvoer #37

Hoe meet en verbeter je de impact van content op je merk, 6 tips
Frankwatching
Facebook adverteren: 6 voordelen van de nieuwe budgetverdeling
Frankwatching
Samsung Galaxy Fold gaat een tweede kans krijgen
Dutchcowboys
Twitter slaat terug met de hashtag #Youknowme
Dutchcowboys
Instagram maakt een eind aan de direct message App
Dutchcowboys
  • Helloweekend

Hello Weekend #32

Mac Miller - What's The Use
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl