• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Mijn Modewereld Look & Feel
  • juni 2018

Mijn Modewereld Look & Feel

De oorspronkelijke Mijn Modewereld combinatie van paars en geel had een sterke actiematige uitstraling. Maar deze sloot niet meer aan bij de nieuwe, volwassen stijl van Mijn Modewereld. Daarom namen wij de huisstijlkleuren van Mijn Modewereld onder de loep. Ons advies? De oude kleuren loslaten en vernieuwen.

Na een kleurenonderzoek kwamen we tot de winnende kleurencombinatie, passend bij de nieuwe stijl. Zwart enwit met de ondersteunende kleur ‘warm gray’. Volwassen en stijlvol! Deze hebben we vervolgens verwerkt in een nieuwe look en feel, geheel passend en actueel.

Heb je deze ook al gezien?

  • Leesvoer

Leesvoer #160

Klik! Zo belangrijk is je profielfoto op LinkedIn
Frankwatching
De vijf grootste B2B e-commerce mythes doorbroken
Marketingfacts
5 alternatieven voor Google Analytics
Frankwatching
Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren
Emerce
YouTube beperkt views op video's van kleine kanalen
DutchCowboys
  • Quote

Quote mei 2021

  • Quote

Quote mei 2021

*
  • Behind the scenes
  • BTC

Proloog Ronald McDonald Rally 2018

Gisterenavond was de proloog van de ...
  • Leesvoer

Leesvoer #159

Zo zet je Canva in voor jouw bedrijf: 8 creatieve contenttips
Frankwatching
Hoe de SWOT je helpt om toegevoegde waarde te vergroten
Marketingfacts
Vindbaarheid het grootste probleem bij podcasts
Emerce
YouTube verandert zijn uiterlijk en gaat NFTS's ondersteunen
DutchCowboys
Een niet te missen ontwikkeling in Google Ads: Performance Max
Frankwatching
  • Leesvoer

Leesvoer #82

Experttips voor conversieoptimalisatie (CRO) en customer experience optimalisatie (CXO)
Emerce
SEO & corona: op deze punten moet je focussen
Frankwatching
TikTok test e-commerce potentie en Facebook rolt gaming-app eerder uit
Marketingfacts
Apple staat pushberichten met advertenties toe
Dutchcowboys
Social media in tijden van social distancing
Emerce
  • Helloweekend

Hello Weekend #65

The Beatles - I Want You (She's So Heavy)
  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Mijn Modewereld Look & Feel
  • juni 2018

Mijn Modewereld Look & Feel

De oorspronkelijke Mijn Modewereld combinatie van paars en geel had een sterke actiematige uitstraling. Maar deze sloot niet meer aan bij de nieuwe, volwassen stijl van Mijn Modewereld. Daarom namen wij de huisstijlkleuren van Mijn Modewereld onder de loep. Ons advies? De oude kleuren loslaten en vernieuwen.

Na een kleurenonderzoek kwamen we tot de winnende kleurencombinatie, passend bij de nieuwe stijl. Zwart enwit met de ondersteunende kleur ‘warm gray’. Volwassen en stijlvol! Deze hebben we vervolgens verwerkt in een nieuwe look en feel, geheel passend en actueel.

Heb je deze ook al gezien?

  • New Release

STAN Website

STAN Website
  • New Release

Look & Feel Safety Group

Vormgeving en stijl voor de hele groep
  • New Release

Merkmanifest Triflex

Merkmanifest Triflex
  • New Release

The Winter Trial: harder, better, faster, stronger!

Zondag start The Winter Trial 2019! Onze Frank trapt ...
  • Leesvoer

Leesvoer #152

Zó stimuleer jij het werkgeluk binnen je team
Frankwatching
Spotify Wrapped is gearriveerd: de leukste tweets
DutchCowboys
First-party data: Veelbelovende strategie, zonder businesscase lastig voor elkaar te krijgen
Marketingfacts
Zet je interne communicatie op scherp in 2022: 5 trends om in de gaten te houden
Frankwatching
De menselijke factor in social advertising is belangrijker dan ooit
Frankwatching
  • Helloweekend

Hello Weekend #102

Counting Crows - Mr. Jones
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl