Het lettertype dat je helpt onthouden
Een team van designers en onderzoekers van RMIT is ...
Eind september viel de nieuwe trendguide van Mijn Modewereld op de mat bij klanten. Surprise! De stijl is helemaal over de kop gegaan. In deze case lees je hoe deze nieuwe stijl tot stand is gekomen.
De trendguide heeft natuurlijk nog steeds hetzelfde doel als vanouds: ervoor zorgen dat jij precies weet wat je aan moet. Perfect dus als je toe bent aan een flinke portie herfst fashion. Net als de winkel heeft de trendguide een nieuw concept gekregen: we gaan voor een rijke uitstraling, willen toegankelijk zijn voor alle doelgroepen, spelen meer in op beleving en laten nog meer inspiratie zien. Zo blader je bijvoorbeeld door de mooiste shopping- en themapagina’s met een frisse vlakverdeling die sfeer ademt. En in elke trendguide komen fijne acties en toffe events terug. Take a look!
Gouden randje
JOUW® creatie- en contenttoppers hebben hun beelden en teksten overgoten met het nieuwe sausje. Maar deze fall-editie heeft nog een (extra) gouden randje: de fotografie. Op de meeste foto’s zie je namelijk de medewerkers (en hun kinderen) van Mijn Modewereld terug! Ze stonden model ter ere van de vernieuwde winkel en stijl. Ze showen de nieuwste winterjassen, want ook die collectie is spiksplinternieuw. Super tof! Wie herken jij?
Het lettertype dat je helpt onthouden
Propositie VIAA
Logo, huisstijl, look & feel, webdesign voor Insources Adviesgroep
Eind september viel de nieuwe trendguide van Mijn Modewereld op de mat bij klanten. Surprise! De stijl is helemaal over de kop gegaan. In deze case lees je hoe deze nieuwe stijl tot stand is gekomen.
De trendguide heeft natuurlijk nog steeds hetzelfde doel als vanouds: ervoor zorgen dat jij precies weet wat je aan moet. Perfect dus als je toe bent aan een flinke portie herfst fashion. Net als de winkel heeft de trendguide een nieuw concept gekregen: we gaan voor een rijke uitstraling, willen toegankelijk zijn voor alle doelgroepen, spelen meer in op beleving en laten nog meer inspiratie zien. Zo blader je bijvoorbeeld door de mooiste shopping- en themapagina’s met een frisse vlakverdeling die sfeer ademt. En in elke trendguide komen fijne acties en toffe events terug. Take a look!
Gouden randje
JOUW® creatie- en contenttoppers hebben hun beelden en teksten overgoten met het nieuwe sausje. Maar deze fall-editie heeft nog een (extra) gouden randje: de fotografie. Op de meeste foto’s zie je namelijk de medewerkers (en hun kinderen) van Mijn Modewereld terug! Ze stonden model ter ere van de vernieuwde winkel en stijl. Ze showen de nieuwste winterjassen, want ook die collectie is spiksplinternieuw. Super tof! Wie herken jij?
Huisstijl Expertise Centrum Voet en Bewegen
Huisstijl Doomijn
STAN Logo