• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Naamcreatie Ballentine
  • juli 2020

Naamcreatie Ballentine

Vanuit ‘heritage’ als inspiratie startten we met de creatie van deze merknaam. In dit proces kwamen verschillende oude namen uit de advocatuur en het omliggende vakgebied voorbij. Met name de Engelse namen sloegen aan. Deze gaven meteen de gewenste associatie. En ze straalden de beoogde waarde en het gewenste gewenste vertrouwen uit. Alsof Ballentine al járen bestaat.

Heb je deze ook al gezien?

  • Leesvoer

Leesvoer #11

Amazon Advertising herintroductie: wat kun je ervan verwachten?
Frankwatching
'Opvouwbare Samsung-telefoon krijgt twee schermen'
Bright
Marketing Strategie: Het 4F Model
Dutchcowboys
Customer journey verlangt nieuwe rol marketeer
Marketingtribune
Millenial marketing door Albert Heijn: Escape Kitchen. Kijk!
Ads of the world
  • New Release

Huisstijl Agrojobs

Huisstijl Agrojobs
  • Leesvoer

Leesvoer #05

Hot or not? Facebook komt met dating dienst
The Next Web
Een rubriek die je gewoon wekelijks moet volgen als je virals leuk vind. De meest actuele vind je hier:
Marketingfacts
The 3 types of IOT data that retailers can really use
Ad Age
Iets zoeken op Google gaat flink veranderen - Dit is hoe:
Dutchcowboys
Talpa en KPN testen tv-reclame op maat
Marketingtribune
  • Leesvoer

Leesvoer #33

Marketeers, we lopen in ons nakie
Marketingfacts
4 tips die jouw Insta Story game upgraden
Dutchcowboys
Facebook Lite app nu ook in Nederland beschikbaar voor iPhone gebruikers.
Dutchcowboys
Imperfecties verdwijnen als sneeuw voor de zon met nieuwe feature Adobe After Effects
Dutchcowboys
Het verbeteren van Wordpress
Marketingfacts
  • Helloweekend

Hello Weekend #136

Des'ree - Life
  • Inspiratie

Inspirerend BNO-avond

Rianne en Pim bezochten onlangs een inspirerende BNO-avond waar ...
  • New Release
JOUW® bureau » New Release » Naamcreatie Ballentine
  • juli 2020

Naamcreatie Ballentine

Vanuit ‘heritage’ als inspiratie startten we met de creatie van deze merknaam. In dit proces kwamen verschillende oude namen uit de advocatuur en het omliggende vakgebied voorbij. Met name de Engelse namen sloegen aan. Deze gaven meteen de gewenste associatie. En ze straalden de beoogde waarde en het gewenste gewenste vertrouwen uit. Alsof Ballentine al járen bestaat.

Heb je deze ook al gezien?

  • Leesvoer

Leesvoer #93

The Social Dilemma op Netflix laat gevaren van social media zien
Dutchcowboys
Hoe The North Face in drie stappen vertrouwen wekt door merkmissie te koppelen aan wensen bezoekers
Emerce
Zo speel je met SEO in op seizoenseffecten
Frankwatching
Wat is het effect van Google Heavy Ad Interventions op je online advertenties?
Emerce
Vijf zeer effectieve en betaalbare social-videotools die je nog niet kent
Marketingfacts
  • Helloweekend

Hello Weekend #44

Ed Sheeran & Travis Scott - Antisocial
  • New Release

Look & Feel BWEFAR

Look & Feel BWEFAR
  • New Release

Vvvvvroemmm

Op 2 september stonden wij klaar voor alweer de 13e editie van de IJssellandrally.
  • Behind the scenes
  • BTC

Kerstpakket cadeau!

Laura kwam gisteren na de presentatie bij ...
  • Fun

Jarige job – Pim

Gefeliciteerd Pim!
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl