• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Vanaf december was het SALE bij ...
  • Case

JOUW® bureau » Case » Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Vanaf September was het sale bij Mijn Modewereld. Dat sale concept moest natuurlijk aansluiten op de nieuwe stijl. We gingen aan de slag met het concept en koppelden daar deze saleperiode niet 1, niet 2, maar 3 mailings aan vast: de pre-sale, sale én final sale.

Onze uitdaging: een actiematig sale concept bedenken dat 2 keer per jaar kan worden ingezet, online toepasbaar is én jaren mee kan. Gaan we regelen!

Klant

Loading...

Deliverables

Communicatiemiddelen

Content creatie

Drukwerk

Look & Feel

Print

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Vanaf September was het sale bij Mijn Modewereld. Dat sale concept moest natuurlijk aansluiten op de nieuwe stijl. We gingen aan de slag met het concept en koppelden daar deze saleperiode niet 1, niet 2, maar 3 mailings aan vast: de pre-sale, sale én final sale.

Onze uitdaging: een actiematig sale concept bedenken dat 2 keer per jaar kan worden ingezet, online toepasbaar is én jaren mee kan. Gaan we regelen!

Klant

Loading...

Deliverables

Communicatiemiddelen

Content creatie

Drukwerk

Look & Feel

Print

Let it glow!

Leg uit waar je een sale stijl aan herkent en je komt al snel op begrippen als ‘schreeuwerig’, ‘dominant’, ‘rood’, ‘geel’ en soms ronduit ‘lelijk’. Lekker opvallend, dat dan weer wel. Maar dat moest anders kunnen. Met deze actiematige kenmerken in ons achterhoofd zijn we gaan brainstormen. ‘Opvallen’ en ‘verlichten’ werden al snel uitgangspunten. En wat valt er nou meer op dan een knap staaltje neon? The brighter, the better! Want een uitverkoop mag je niet missen, toch? 😉

Speels effect

De neon glow zorgt voor een speels effect en is online ook goed in te zetten (denk bijvoorbeeld aan een knipperend neonlicht op de website en social media). Schreeuwerige actiekleuren passen niet bij de nieuwe stijl van Mijn Modewereld. We gingen daarom voor stijlvol, maar toch opvallend: roze, blauw en geel. Alle sale-artikelen in de winkel krijgen een neonroze, -blauw of -geel kaartje aan de kledinghanger: elke kleur staat voor een eigen, speciale korting. Welke korting dat is? Dat zie je op de sale-posters die door de winkel hangen. En daarop kun je meteen een verdere uitleg over de kortingsacties lezen.

Pre-sale - Trendupdate

Eind november was het weer tijd voor een trendupdate: een fashionable voorbereiding op de feestdagen. We staken deze editie in een sprankelend jasje, vol fashion en leuke events. En aangezien de uitverkoop bij Mijn Modewereld in december van start ging, was de trendupdate het perfecte middel om de doelgroep daar alvast van op de hoogte te brengen. De pre-sale kreeg daarom een prominente plek in de update: meteen als je de mailing opent, gloeit de sale je tegemoet!

Sale - Stapelkorting

Vanaf 27 december konden shoppers stapelen bij Mijn Modewereld: hoe meer items, hoe hoger de korting! Omdat we deze mailing in december verstuurden, kreeg ook deze een feestelijk tintje. We kozen bij deze mailing voor een langwerpige kaart: weer eens iets anders! De kaart valt geseald en wel op de deurmat en door het afwijkende formaat valt hij mooi op tussen de overige post.

Neon Shine

De center of attention van deze kaart is natuurlijk de stapelkorting tot wel 50%. Die zetten we daarom prominent op de voorkant. De sale-neonletters (dit keer geel) staan hier weer lekker te shinen. We regelden ook de fotografie: voor het beeld namen we een flinke stapel fashion, helemaal passend bij de actie. Om deze mailing een persoonlijk tintje mee te geven, stond één van de Mijn Modewereld medewerkers model voor de cover, hoe leuk!

Final sale - Extra hoge stapelkorting

Als klap op de vuurpijl startte in januari de final sale met extra hoge stapelkorting. De kleur van deze actie? Roze! De 3e mailing kreeg dezelfde vorm als de 2e, maar natuurlijk met andere plaatjes en praatjes. Én met een andere Mijn Modewereld medewerker als model op de cover. Het beeld van de final sale is uiteraard ook terug te vinden op posters in de winkel en online, bijvoorbeeld op de social media kanalen van Mijn Modewereld. Op de achterkant van de kaart wordt de final sale verder toegelicht: de kortingen lopen steeds hoger op met als absolute klap op de vuurpijl 75% korting bij 3 items of meer. Shop till you drop 😉

JOUW® projectteam

Loading...

Frank Sorée

Strategie & Concept

Maarten Dijkstra

Tactiek & Regie

Ook interessant...

  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

  • New Release

70 jaar Mijn Modewereld

  • New Release

November Magazine Mijn Modewereld

  • New Release

Merkmanifest Mijn Modewereld

  • Case

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

  • New Release

Summer sale bij Mijn Modewereld

1 2 … 4

ready to rumble?!

info@jouw.nl
038 423 11 11

Bekijk meer werk dat wij doen

Bekijk meer werk dat wij doen

Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl