- december 2019
Op weg naar 2020
De weg van de minste weerstand
Verandering betekent vaak weerstand. Dus zetten we in op verandercommunicatie. We definieerden 5 mijlpalen en maakte hier een communicatiemoment met nieuwswaarde van. Door de juiste mix on- en offline kanalen te combineren, creëren we maximale aandacht voor onze boodschap.
Op weg naar 2020
Als communicatieconcept bedachten we een creatief haakje; ‘Op weg naar 2020’. Omdat bij aanvang van de campagne alles nog in ontwikkeling was (van laadpalen tot en met app) besloten we zelf het toekomstbeeld te schetsen. Dit hebben we binnen de gehele campagne doorgevoerd. Dat zorgde voor lekker veel herkenbaarheid! Binnen de middelen en content creëerden we de juiste balans tussen de praktische impact en de impact op andere gebieden (betere dienstverlening/milieudruk). Check it out!
Heb je deze ook al gezien?
JOUW® Dag van de vrede
JOUW® Warme Truiendag
SEO – Leesvoer #164
Propositie BWEFAR