- november 2022
Vernieuwing corporate film
De wens
In principe was de basis van de corporate film van POUW nog goed. Net gek, gezien deze in 20180 is gebaseerd op het merkmanifest en merkconcept. De gewenste wijzigingen gingen met name om inhoudelijke details binnen de video.
De modellen die langs kamen waren bijvoorbeeld niet meer actueel genoeg. Door de jaren heen zijn er een boel nieuwe modellen bijgekomen, waaronder veel elektrische auto’s. Deze ‘elektrificatie’ van het aanbod mocht daarom een grotere rol krijgen in de film. Én de organisatie is aanzienlijk gegroeid in hoeveelheid vestigingen. Dat is natuurlijk iets wat zeker in een corporate film terug moet komen.
Wat hebben wij gedaan?
In de nieuwe uitwerking hebben we bewust rekening gehouden met het gebruiksdoel van de film; de eerste kennismaking met Pouw bij nieuwe klanten. Dit resulteerde qua creatie onder andere in de volgende aanpassingen;
- timing aangescherpt
- beelden geactualiseerd
- optimaal inregelen van beeld en voice over
- afstemming tussen beeld en achtergrond muziek
Actueel & effectief
Vanaf nu kan POUW (nieuwe) medewerkers, klanten en andere doelgroepen weer snel en eenvoudig een compleet beeld geven van de organisatie. Producten en diensten komen optimaal naar voren en de sfeer van het bedrijf wordt direct neergezet. POUW creëert hiermee zelf de associatie die hun doelgroep heeft met het merk.
Heb je deze ook al gezien?
Leesvoer #110
White Walker by Johnnie Walker