• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

JOUW® bureau » Case » Regio activatie Mijn Modewereld

Steeds meer mensen rondom De Wijk zijn bekend met Mijn Modewereld. Toch blijkt er nog veel potentie te liggen binnen de beoogde doelgroep. Met name in de omliggende regio’s. 

We bedachten daarom een aanpak, waarmee we de juiste doelgroep konden bereiken én activeren.  Niet alleen zouden hierdoor meer mensen voor het eerst in contact komen met Mijn Modewereld, maar ook hun bezoek aan de winkel stimuleerden we hiermee.

Klant

Loading...

Mijn Modewereld

Deliverables

Activatie

Campagnes

Communicatiemiddelen

Communicatiestrategie

Content creatie

Drukwerk

Print

Strategie

Steeds meer mensen rondom De Wijk zijn bekend met Mijn Modewereld. Toch blijkt er nog veel potentie te liggen binnen de beoogde doelgroep. Met name in de omliggende regio’s. 

We bedachten daarom een aanpak, waarmee we de juiste doelgroep konden bereiken én activeren.  Niet alleen zouden hierdoor meer mensen voor het eerst in contact komen met Mijn Modewereld, maar ook hun bezoek aan de winkel stimuleerden we hiermee.

Klant

Loading...

Mijn Modewereld

Deliverables

Activatie

Campagnes

Communicatiemiddelen

Communicatiestrategie

Content creatie

Drukwerk

Print

Strategie

De uitdaging

Mijn Modewereld is de grootste fashion store in Oost-Nederland. Een mooie marktpositie om te bekleden, maar ook een uitdagende om te behouden.

Mijn Modewereld is zich hiervan bewust en zet diverse online en offline marketingcampagnes in om hun huidige doelgroepen te bereiken.

Maar het is natuurlijk ook belangrijk om te blijven kijken naar de uitbreiding van de klantenkring. Dit werd dan ook onze nieuwe gezamenlijke uitdaging.

Het totaalconcept regio activatie

We bedachten een totaalconcept om de doelgroep te activeren: de Mijn Modewereld Regio activatie. Een samenspel van offline en online communicatiemiddelen, met een focus op het bereiken van ‘de nieuwe klant’ in de steden, dorpen en wijken rondom De Wijk. Daar was en is immers de grootste groei voor het klantenbestand te behalen.

Een goede basis, maar niet uniek. Daarom gingen wij een stap verder: maximale afstemming en personalisatie van de communicatiemiddelen. Immers, als je weet wie je wilt bereiken en je spreekt die doelgroep ook nog eens écht aan. Dan heb je werkelijk een activerende campagne!

  • optimale synergie in de inzet offline en online communicatiemiddelen
  • directe aanspreking van de ontvanger in de boodschap op basis van regio
  • afstemming van content op basis van doelgroep (man, vrouw, fashion girls & gezin)
  • slimme targeting op basis van regio en doelgroep

Huis-aan-huis mailing

We ontwierpen een huis-aan-huis folder, in combinatie met de specifieke demografische targeting per regio. Met verschillende afbeeldingen van de winkel, gaven we het merk Mijn Modewereld een gezicht bij de nieuwe doelgroep.

Daarnaast zorgde het benoemen van ‘korting’ voor een trigger om de doelgroep te activeren. Ook werd elke folder inhoudelijk afgestemd op de regio, buurt of wijk waarnaar het verstuurd werd. Dit is bijvoorbeeld terug te zien in:

  • de eerste aanspreking van de lezer ‘Hey + regio‘
  • het benoemen van de afstand tot de winkel in ‘minuten‘

Getargete online campagnes

Om het maximale resultaat te behalen ontwikkelden we ook bijbehorende online campagnes. Zowel voor Meta als voor Google Ads ontwierpen we geanimeerde advertenties.

Wederom stemden we hier de bannerset af op iedere afzonderlijke regio en maakten we gebruik van de specifieke regio-targeting.

Gepersonaliseerde landingspagina's

Personaliseren, personaliseren, personaliseren. Eén van de kernaspecten binnen de Regio activatie.

Daarom is er besloten om de insteek per regio ook door te trekken op de website. Voor iedere regio ontwikkelden wij een afzonderlijke landingspagina.

Hierin is zelfs het onderscheid tussen de subdoelgroepen van Mijn Modewereld verwerkt. Immers vrouwen kopen andere kleren dan mannen.

Het resultaat

Een complex project, met veel inzet van verschillende partijen. Maar zeker niet zonder resultaat! De merkzichtbaarheid en naamsbekendheid van Mijn Modewereld steeg in een korte periode aanzienlijk. En nog veel belangrijker: in de winkel zag men herhaaldelijk nieuwe gezichten. Wat ons én Mijn Modewereld betreft een succes!

20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-8-Diever
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-1-Zwolle-zuid
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-2-Erflanden
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-3-Hardenberg
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-4-Steenwijk
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-5-Havelte
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-6-Marknesse
20226438-JOUW-Update-september-2022-MM-regioactivatie-slider-7-Genemuiden

JOUW® projectteam

Loading...

Frank Sorée

Strategie & Concept

Maarten Dijkstra

Tactiek & Regie

Ruben van de Bunt

Online Creatief

Debora Hulleman

Concept & Creatie

Myrthe Flier

Content marketing & Communicatie

Ook interessant...

  • New Release

Mijn Modewereld op je deurmat

  • New Release

Online campagne regio activatie

  • New Release

Landingspagina regio activatie

  • New Release

Merkmanifest Mijn Modewereld

  • New Release

Mijn Modewereld Huisstijl

ready to rumble?!

info@jouw.nl
038 423 11 11

Bekijk meer werk dat wij doen

Bekijk meer werk dat wij doen

Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
  • Case

Merk vernieuwing Pouw & Autohaas

Hoe ontwikkelen we ons tot één sterk merk
  • Case

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Vanaf december was het SALE bij ...
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
  • Case

Merk vernieuwing Pouw & Autohaas

Hoe ontwikkelen we ons tot één sterk merk
  • Case

Nieuw SALE concept Mijn Modewereld

Vanaf december was het SALE bij ...
Loading...
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl