Ga naar de inhoud
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
Contact

Royal Vaassen

Royal Vaassen, wereldwijd leverancier van flexibele productverpakkingen voor zuivel, levensmiddelen en tabakindustrie. Hoewel het strategisch fundament van Royal Vaassen al voor een groot deel stond, was het aan ons de taak om de juiste doorvertaling richting de markt te maken. Dit deden we op vele fronten. Te beginnen met een online marktverkenning, logo optimalisatie, Look & Feel, beeldconcept, website en om het geheel in stijl af te maken een geheel nieuwe corporate presentatie!

Case

4
Nieuwe huisstijlkleuren
10+
Visuele elementen
6
Deliverables

De opdracht

We mochten met veel onderdelen aan de slag. Lekker! Dat begon met strategie en tactiek. Het was onze taak om van het fundament dat er stond de juiste doorvertaling richting de markt te maken. Vervolgens was het logo aan de beurt. Maar alleen met een logo zijn we er nog niet. Hoe ziet de website er straks uit? Of bijvoorbeeld de online advertenties? Het vaststellen van de look & feel is de basis en het uitgangspunt voor alle communicatie. We zochten de ideale grafische stijl en bepalen de visuele randvoorwaarden en uitgangspunten.

16.05.20
royal-vaassen-look-en-feel-bannier
1/ 3

De uitdaging

Het huidige totaalplaatje liet perfect zien hoe Royal Vaassen maakte wat ze maken. Maar dat is maar beperkt waarom het draait voor de doelgroep. Ze verbeelden niet waar Royal Vaassen voor staat én gaat. Daarnaast was de grote vraag: Hoe te starten? Allereerst gingen wij aan de slag met het bedenken van een concept, met de gewenste uitstraling en omvang. Hierbij houden we rekening met de optimale boodschap ten opzichte van de doelstellingen en de stijl die hier het beste bij past.

De oplossing

Stap voor stap beginnen. Vanuit een nieuwe look & feel ontstond de basis. Met dit als uitgangspunt werkten we verder aan het logo, beeldconcept, website en corporate presentatie. Zo kreeg alles op de juiste manier vorm en kleur en konden we beginnen met inkleuren.

royal-vaassen-logo-evolutie2
royal-vaassen-look-en-feel-visitekaartjes

Het resultaat

Van A tot Z straalt Royal Vaassen uit wie zijn en waar ze voor staan. Perfect bestand voor de toekomst. Huisstijlkleuren en letterfamilies zijn vastgelegd. Er staat een gereedschapskist van visuele elementen.

Vorige
Volgende

Meer cases

Bekijk alle

Meer weten

MAARTEN

Account executive
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
Contact
Instagram Facebook Linkedin
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookiebeleid
Cookies
Leuk dat je onze website bezoekt! Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste website-ervaring? Dan raden we je aan om alle cookies in te schakelen. Meer informatie over cookies vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker is gevraagd, of voor het enige doel om de overdracht van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de gebruiker op een website of op meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Search