• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

Royal Vaassen

Van concept tot visitekaartjes
  • Case

JOUW® bureau » Case » Royal Vaassen

Royal Vaassen, wereldwijd leverancier van flexibele productverpakkingen voor zuivel, levensmiddelen en tabakindustrie. Hoewel het strategisch fundament van Royal Vaassen al voor een groot deel stond, was het aan ons de taak om de juiste doorvertaling richting de markt te maken. Dit deden we op vele fronten. Te beginnen met een online marktverkenning, logo optimalisatie, look en feel, beeldconcept, website en om het geheel in stijl af te maken een geheel nieuwe corporate presentatie!

Klant

Loading...

Deliverables

Beeldconcept

Look & Feel

Webdesign

Webdevelopment

Royal Vaassen, wereldwijd leverancier van flexibele productverpakkingen voor zuivel, levensmiddelen en tabakindustrie. Hoewel het strategisch fundament van Royal Vaassen al voor een groot deel stond, was het aan ons de taak om de juiste doorvertaling richting de markt te maken. Dit deden we op vele fronten. Te beginnen met een online marktverkenning, logo optimalisatie, look en feel, beeldconcept, website en om het geheel in stijl af te maken een geheel nieuwe corporate presentatie!

Klant

Loading...

Deliverables

Beeldconcept

Look & Feel

Webdesign

Webdevelopment

De opdracht

We mochten met veel onderdelen aan de slag. Lekker! Dat begon met strategie en tactiek. Het was onze taak om van het fundament dat er stond de juiste doorvertaling richting de markt te maken. Vervolgens was het logo aan de beurt. Maar alleen met een logo zijn we er nog niet. Hoe ziet de website er straks uit? Of bijvoorbeeld de online advertenties? Het vaststellen van de look & feel is de basis en het uitgangspunt voor alle communicatie. We zochten de ideale grafische stijl en bepalen de visuele randvoorwaarden en uitgangspunten.

De uitdaging

Het huidige totaalplaatje liet perfect zien hoe Royal Vaassen maakte wat ze maken. Maar dat is maar beperkt waarom het draait voor de doelgroep. Ze verbeelden niet waar Royal Vaassen voor staat én gaat. Daarnaast was de grote vraag: Hoe te starten? Allereerst gingen wij aan de slag met het bedenken van een concept, met de gewenste uitstraling en omvang. Hierbij houden we rekening met de optimale boodschap ten opzichte van de doelstellingen en de stijl die hier het beste bij past.

De oplossing

Stap voor stap beginnen. Vanuit een nieuwe look en feel ontstond de basis. Met dit als uitgangspunt werkten we verder aan het logo, beeldconcept, website en corporate presentatie. Zo kreeg alles op de juiste manier vorm en kleur en konden we beginnen met inkleuren.

Het resultaat

Van A tot Z straalt Royal Vaassen uit wie zijn en waar ze voor staan. Perfect bestand voor de toekomst. Huisstijlkleuren en letterfamilies zijn vastgelegd. Er staat een gereedschapskist van visuele elementen.

Mockups Design
royal-vaassen-look-en-feel-huisstijl
royal-vaassen-look-en-feel-bannier
royal-vaassen-logo-evolutie2
royal-vaassen-look-en-feel-binnenkrant-spread
Computerscherm en mobiel met homepage van website Royal Vaassen als voorbeeld van webdesign

JOUW® projectteam

Loading...

Frank Sorée

Strategie & Concept

Joris Kwast

Communicatie & Strategie

Ruben van de Bunt

Online Creatief

Ook interessant...

  • Case

Royal Vaassen

  • New Release

Beeldconcept Royal Vaassen

  • New Release

Look & Feel Royal Vaassen

  • New Release

Strategie & tactiek Royal Vaassen

  • New Release

Logo optimalisatie Royal Vaassen

ready to rumble?!

info@jouw.nl
038 423 11 11

Bekijk meer werk dat wij doen

Bekijk meer werk dat wij doen

Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
  • Case

Merk vernieuwing Pouw & Autohaas

Hoe ontwikkelen we ons tot één sterk merk
Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
  • Case

Regio activatie Mijn Modewereld

Nieuwe doelgroepen in de regio bereiken
  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Case

Ballentine merkidentiteit

Not your average law firm!
  • Case

IJssellandrally logo evolutie

Evolutie
  • Case

Herpositionering & merkmanifest Muntstad

Altijd in beweging
  • Case

Merkidentiteit Clofers

Een sterk merk met ruimte voor groei naar een merkenfamilie
  • Case

Triflex bedrijft architectuur

magazine XCHANGE
  • Case

Ready for fall!

Trendguide september 2019
  • Case

Merk vernieuwing Pouw & Autohaas

Hoe ontwikkelen we ons tot één sterk merk
Loading...
  • Case

Launch PIA Nederland

Een nieuw concept in Nederland
  • Case

Merkmanifest Penta Nova

Logo & Look & Feel
  • Case

Herpositionering KPZ

Van katholieke pabo naar hogeschool
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl