Vaak denk je bij e-commerce snel aan adverteren. Maar onderschat ook hier de waarde van zoekmachineoptimalisatie (SEO) niet! Met steeds meer online aankopen wil jij ook organisch hoog in de zoekresultaten verschijnen. Hoe je dit het beste kan aanpakken? Lees de 6 gouden tips!
Reguliere zoekmachineoptimalisatie ken je vast, maar horizontale SEO ook? Het gaat hier om scoren op zoveel mogelijk verschillende zoekopdrachten. Chantal Smink pleit ervoor. En wij zijn het met haar eens! Maandelijks zijn 15% van de Google zoekopdrachten immers nieuw. Die wil je toch niet missen!
SEO staat nooit stil. Daarom is het handig en belangrijk om ieder jaar weer op de hoogte te zijn van de nieuwe ontwikkelingen. Welke trends er in 2022 een grote rol spelen binnen de optimalisatie voor zoekmachines. Dat lees je in deze Leesvoer.
Je investeert in SEO. Jouw Google-posities stijgen. En dan… een algoritme-update. Met als gevolg dat je SEO-posities droppen. Verstandig om op zo’n moment altijd opnieuw naar de kwaliteit van jouw website en content te kijken. De E-A-T aanpak is handig hiervoor. Wat dit is en hoe je dit kan toepassen, dat lees je hier.
Voice Search & SEO. Eerder toekomstmuziek, maar nu toch steeds meer realiteit. Naar verwachting zal dit jaar namelijk 50% van alle zoekopdrachten spraakgestuurd zijn. Daarom handig om je alvast te verdiepen in 10 manieren om jouw website qua zoekmachineoptimalisatie te optimaliseren.