Bekijk JOUW® op

Werk

Well done is better than
well said.

Benjamin Franklin

Terug naar overzicht

DIGITALE BEURSSTAND

Triflex was dit jaar niet fysiek aanwezig op de BouwBeurs, maar wilde wél zichtbaar zijn voor de bezoekers. Hoe ze dat deden? Met een digitale beursstand en een eigen, unieke locatie in de buurt. Wij gingen aan de slag met Google campagnes om de online zichtbaarheid waterdicht te maken!

We ontwikkelden een digitale beursstand waarmee Triflex online aanwezig was op de BouwBeurs bij de Jaarbeurs in Utrecht. En die stand kan natuurlijk ook getweakt en ingezet worden voor andere, toekomstige beurzen. Handig!

Online awareness
Tijdens de week van de BouwBeurs zetten we online advertising en geotargetting in om alle bezoekers binnen een straal van 1 km rondom de Jaarbeurs te bereiken. Het doel? Awareness creëren! Was je aanwezig op de beurs? Dan kon je online niet om Triflex heen. Via de display advertenties op diverse platforms (bijvoorbeeld nu.nl en social media) konden bezoekers meteen contact opnemen voor meer informatie: ze linkten door naar specifieke landingspagina’s waarop ze hun vraag konden stellen of meer informatie konden vragen. Even bellen kon natuurlijk ook! En met Search advertising zorgden we ervoor dat Triflex bovenin de Google-resultaten kwam. Ook nu de BouwBeurs voorbij is, komen de advertenties van Triflex nog voorbij: met remarketing zien bezoekers ook achteraf dat ze bij Triflex terecht kunnen. 


Triflex Bouwontbijt
Naast de online aanwezigheid, was Triflex ook fysiek in de buurt van de beurs te vinden. Hoe? Met een bouwontbijt. Zakelijke relaties ontvingen een uitnodiging om zich aan te melden voor het Triflex Bouwontbijt: een ontbijt in een café vlak naast de Jaarbeurs waar medewerkers van Triflex aanwezig waren om informatie en advies te geven. Zo konden de relaties elke ochtend van de BouwBeurs goed starten met een lekker ontbijt en technisch advies. Én een stevige bodem om daarna de beurs te bezoeken.

TOP