Bekijk JOUW® op

Werk

Well done is better than
well said.

Benjamin Franklin

Terug naar overzicht

IT’S HERE! DE NIEUWE MIJN MODEWERELD

De vernieuwde Mijn Modewereld is geopend! Voor zo’n opening moet natuurlijk van alles geregeld en gemaakt worden. Horen wij daar onze naam?

Woensdagavond 12 september gingen de deuren los en konden gasten de winkel éindelijk van top tot teen bekijken. En er is nogal wat veranderd: van een verdubbeld oppervlak en nieuwe brasserie ’t Pakhuys tot een eigen schoenenafdeling en een stylish interieur. Maar de opening kon pas plaatsvinden toen alles tot in de púntjes geregeld was. En laat ons die puntjes nou hartstikke leuk vinden.

Aankondiging
We maakten een uitnodiging om de opening aan te kondigen. In dit werkitem lichten we toe hoe de nieuwe stijl van Mijn Modewereld is ontwikkeld. Die stijl is meteen toegepast op de uitnodiging. De vouw in de hoek van de omslag geeft een speels effect en biedt meteen een doorkijkje naar het nieuwe beeldmerk. We creëerden 3 varianten om ons op die manier op 3 doelgroepen te kunnen richten: 1) de algemene uitnodiging, 2) de uitnodiging met een insteekkaart gericht aan medewerkers en familieleden en 3) de uitnodiging met een insteekkaart gericht aan relaties. We kozen voor insteekkaarten vanwege het persoonlijke karakter: medewerkers van Mijn Modewereld konden een persoonlijke touch toevoegen aan de uitnodigingen voor relaties. Denk aan een uitnodiging voor een persoonlijke rondleiding op het openingsfeest of een heads up dat relaties bij aankomst op het feest door de medewerker van Mijn Modewereld worden opgevangen. 

Openingsmailing
Voor de klantenkaarthouders van Mijn Modewereld maakten we een openingsmailing die in augustus bij ze op de mat viel. Ook deze uiting goten we natuurlijk in de nieuwe stijl. Met de openingsmailing nodigden we de klantenkaarthouders uit voor het openingsweekend van 13 tot 16 september én gaven we ze meteen met tekst en beeld een sneak peek van de nieuwe winkel. We kozen bewust voor een opvallende vorm: lekker anders dan anders. En: niét gericht op mode en events, maar op alle aspecten van de nieuwe winkel! 

Work, work, work
Er moest natuurlijk ook een heleboel geregeld worden! Zo gingen we aan de slag met de aankleding en catering van de opening. Maar we regelden bijvoorbeeld ook een goede fotograaf en een toffe windcabine waarin gasten kortingsvouchers voor schoenen konden bemachtigen. We schreven persberichten om de media op de hoogte te brengen van de opening en startten social campagnes om flink de aandacht te trekken. En ’t Pakhuys kwam natuurlijk ook aan de beurt: nadat we de stijl voor de nieuwe brasserie hadden neergezet, moesten er uiteraard ook stoere menukaarten worden gemaakt.

TOP