• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Behind the scenes
  • BTC
JOUW® bureau » Behind the scenes » Brouwers multimedia content
  • oktober 2022

Brouwers multimedia content

In de aanloop naar de launch van PIA Nederland creërden we verschillende vormen van content. Een nieuw concept, daar is immers ook nieuwe content voor nodig. In dit geval met name op (audio)visuele gebied. Zowel voor de interne bekendmaking als voor de website.

Verschillende opnames

Een aantal opnames vonden plaats voor verschillende doeleinden. Video’s op locatie, behind-the-scenes fotografie en zelfs een audio-opname in de JOUW podcast-studio. Van een compleet multimediaproject kunnen we wel spreken. Waarin de deadline van de launch steeds dichterbij kwam. We moesten daarom snel schakelen. Opnemen, editen, reviewen, ondertitelen. Samenwerking was hierin cruciaal. Daarnaast was het concept ‘PIA Nederland’ nog niet geïntroduceerd aan het grote publiek. Er moest dus zo veel mogelijk in het geheim gewerkt worden, met beperkte middelen en zonder externe partijen. Zeker een uitdaging, maar daar houden wij wel van!

Interviews website

In aansluiting op video-content vanuit de PIA België website namen we twee video’s op, maar dan in eigen jasje gestoken. Met Han over zijn visie vanuit Brouwers en met Ewout vanuit zijn positie als CEO van PIA Nederland. Gecombineerd met het oorspronkelijke interview van Belgische initiatiefnemer Steven Brouckaert ontstaat ook op de PIA Nederland website hierdoor een interessant drieluik, dat inhoudelijk verdieping geeft aan het nieuwe concept. En een extra stukje persoonlijkheid en toegankelijkheid toevoegt binnen de website.

De opnames hebben we opgenomen vanuit een soft script. Hierdoor konden we niet alleen snel schakelen, maar dit zorgde ook voor een oprechte en authentieke stijl in de video. Passend bij Han, Ewout en Brouwers. Geen ingestudeerde of voorgelezen teksten, maar een verhaal echt verteld vanuit de persoon. We kozen hier bewust voor, want dit zorgt voor betere kwaliteit van het verhaal en meer identificatie van de kijker met de persoon die aan het woord is.

Voice-over launch

Voordat PIA Nederland geïntroduceerd werd aan het publiek, moest dit eerst geïntroduceerd worden aan de interne doelgroep. De medewerkers van Brouwers zelf. In eerste instantie is dit gedaan door een grootse presentatie te geven in het PEC Zwolle stadion. Jammer genoeg kon niet iedereen hierbij zijn. Maar een compleet verhaal vertellen, dat was toch ook bij deze doelgroep belangrijk. Dit is namelijk dé doelgroep waar draagvlak voor het nieuwe concept bij start. Het eerste merk dat zich aansluit bij PIA Nederland.

Oplossing? De presentatie doorvertalen naar een video die thuis bekeken kon worden. Er werd gekozen om toelichting van Ewout en Han toe te voegen aan de presentatie middels een voice-over in een podcast setting, met als gesprekspartner Frank Sorée. Ondersteund door foto’s van de opname, gecombineerd met inhoudelijke slides uit de presentatie. Hierdoor werd het persoonlijke aspect van de interne bekendmaking wel behouden, terwijl mensen het toch thuis konden terugluisteren.

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Inspiratie

Fijne kerst commercials

Kruip in je foute kersttrui en geniet van de ultieme kerst commercials van 2018!
  • Inhakers

JOUW® Valentijn

Valentijnsdag
  • Quote

Quote januari 2019

  • Quote

Quote januari 2019

  • Helloweekend

Hello Weekend #40

Post Malone - Goodbyes ft. Young Thug
  • Blog
maart 2021

Waarom Facebookcijfers niet hetzelfde zijn in Analytics

  • Behind the scenes
  • BTC

Inspiratiesessie Wensink

Gisteren hebben wij een inspirerende sessie verzorgd voor Wensink met als ...
  • Behind the scenes
  • BTC
JOUW® bureau » Behind the scenes » Brouwers multimedia content
  • oktober 2022

Brouwers multimedia content

In de aanloop naar de launch van PIA Nederland creërden we verschillende vormen van content. Een nieuw concept, daar is immers ook nieuwe content voor nodig. In dit geval met name op (audio)visuele gebied. Zowel voor de interne bekendmaking als voor de website.

Verschillende opnames

Een aantal opnames vonden plaats voor verschillende doeleinden. Video’s op locatie, behind-the-scenes fotografie en zelfs een audio-opname in de JOUW podcast-studio. Van een compleet multimediaproject kunnen we wel spreken. Waarin de deadline van de launch steeds dichterbij kwam. We moesten daarom snel schakelen. Opnemen, editen, reviewen, ondertitelen. Samenwerking was hierin cruciaal. Daarnaast was het concept ‘PIA Nederland’ nog niet geïntroduceerd aan het grote publiek. Er moest dus zo veel mogelijk in het geheim gewerkt worden, met beperkte middelen en zonder externe partijen. Zeker een uitdaging, maar daar houden wij wel van!

Interviews website

In aansluiting op video-content vanuit de PIA België website namen we twee video’s op, maar dan in eigen jasje gestoken. Met Han over zijn visie vanuit Brouwers en met Ewout vanuit zijn positie als CEO van PIA Nederland. Gecombineerd met het oorspronkelijke interview van Belgische initiatiefnemer Steven Brouckaert ontstaat ook op de PIA Nederland website hierdoor een interessant drieluik, dat inhoudelijk verdieping geeft aan het nieuwe concept. En een extra stukje persoonlijkheid en toegankelijkheid toevoegt binnen de website.

De opnames hebben we opgenomen vanuit een soft script. Hierdoor konden we niet alleen snel schakelen, maar dit zorgde ook voor een oprechte en authentieke stijl in de video. Passend bij Han, Ewout en Brouwers. Geen ingestudeerde of voorgelezen teksten, maar een verhaal echt verteld vanuit de persoon. We kozen hier bewust voor, want dit zorgt voor betere kwaliteit van het verhaal en meer identificatie van de kijker met de persoon die aan het woord is.

Voice-over launch

Voordat PIA Nederland geïntroduceerd werd aan het publiek, moest dit eerst geïntroduceerd worden aan de interne doelgroep. De medewerkers van Brouwers zelf. In eerste instantie is dit gedaan door een grootse presentatie te geven in het PEC Zwolle stadion. Jammer genoeg kon niet iedereen hierbij zijn. Maar een compleet verhaal vertellen, dat was toch ook bij deze doelgroep belangrijk. Dit is namelijk dé doelgroep waar draagvlak voor het nieuwe concept bij start. Het eerste merk dat zich aansluit bij PIA Nederland.

Oplossing? De presentatie doorvertalen naar een video die thuis bekeken kon worden. Er werd gekozen om toelichting van Ewout en Han toe te voegen aan de presentatie middels een voice-over in een podcast setting, met als gesprekspartner Frank Sorée. Ondersteund door foto’s van de opname, gecombineerd met inhoudelijke slides uit de presentatie. Hierdoor werd het persoonlijke aspect van de interne bekendmaking wel behouden, terwijl mensen het toch thuis konden terugluisteren.

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Leesvoer

Leesvoer #55

Onderscheidende merkcommunicatie met deze 3 onmisbare ingrediënten
Frankwatching
6 inspirerende voorbeelden van social proof
Frankwatching
Hoe raak je een SEO-penalty van Google kwijt?
Marketingfacts
Hema transformeert naar data-driven en customer first
Marketingfacts
Bol.com grootste Nederlandse webshop
Dutchcowboys
  • New Release

Huisstijl COO

Huisstijl COO
  • New Release

Het Notarieel Website

Het Notarieel Website
  • Helloweekend

Hello Weekend #63

Tones and I - Dance monkey
  • New Release

Mijn Modewereld Huisstijl

Mijn Modewereld Huisstijl
  • Helloweekend

Hello Weekend #96

Rag'n'Bone Man - All You Ever Wanted
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl