• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #119
  • maart 2021

Leesvoer #119

Adverteren, het is voor sommige bedrijven een hele uitdaging. Want waar plaats je jouw advertentie als er al een overvloed aan is en wanneer vindt iemand een advertentie nu echt betrouwbaar? Waar we voorheen voornamelijk kozen voor billboards en print, is adverteren steeds meer verschoven naar online. Maar is dit ook altijd de beste keuze?

LinkedIn is een serieus social platform. Hier ligt de focus op zaken doen. Daarom komt LinkedIn met een nieuwe campagne waarin ze adverteerders duidelijk maken dat er op dit kanaal serieuze advertenties geplaatst moeten worden.

Vandaag de dag speelt bijna alles zich online af. Hoe zorg je er in deze tijd voor dat je medewerkers betrokken blijven? En hoe houd je de motivatie hoog? Een interessant onderwerp. Eentje die wij ook binnenkort behandelen in de JOUW® kennis-snack! Keep you posted!

Presenteren gaat de ene gemakkelijker af dan de ander. Zo heb ik (Caecilia) er weleens een slapeloze nacht aan overgehouden. Maar gelukkig zijn er allerlei manieren om hieraan te werken, zodat je vanzelf een goede spreker wordt. En natuurlijk gewoon doen, daar leer je het meeste van! 😉

Nieuwe website op de planning staan? Zorg er dan voordat je live gaat voor dat je SEO op orde is. Het is beter om vooraf alles goed te hebben staan dan achteraf weer allerlei aanpassingen te doen. Een goed begin is het halve werk, toch?

 

Welke advertenties vertrouwen mensen het meest
Marketingfacts
LinkedIn wil dat mensen serieuze advertenties plaatsen
Dutch cowboys
Het nieuwe normaal is digitaal
Marketingfacts
Ontspannen presenteren? Stop met voorbereiden
Frankwatching
Dure websites die geen cent waard zijn voor Google
Emerce

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Inhakers

JOUW® French Fries Day

Een mooie dag voor frietspiratie!
  • Leesvoer

Marketing psychologie – Leesvoer #169

Nudging in de supermarkt: Drie effectieve manieren om gezonde keuzes te bevorderen
Marketingfacts
Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Marketingfacts
Verleiding voor alle zintuigen: best (& worst) practices van sensory marketing
Frankwatching
Prijs omhoog, vraag omhoog: de onbewuste associaties in ons brein
Frankwatching
Neuromarketing van Nespresso: waarom je 5x zoveel voor je koffie betaalt
Frankwatching
  • New Release

Logo Autismehuis

Logo Autismehuis
  • Inspiratie

White Walker by Johnnie Walker

Whiskymerk Johnnie Walker komt met een special edition: White Walker by Johnnie Walker.
  • New Release

Website Sans Soucis – Deltawonen

Website Deltawonen
  • New Release

Logo Expertise Centrum Voet en Bewegen

Logo Expertise Centrum Voet en Bewegen
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #119
  • maart 2021

Leesvoer #119

Adverteren, het is voor sommige bedrijven een hele uitdaging. Want waar plaats je jouw advertentie als er al een overvloed aan is en wanneer vindt iemand een advertentie nu echt betrouwbaar? Waar we voorheen voornamelijk kozen voor billboards en print, is adverteren steeds meer verschoven naar online. Maar is dit ook altijd de beste keuze?

LinkedIn is een serieus social platform. Hier ligt de focus op zaken doen. Daarom komt LinkedIn met een nieuwe campagne waarin ze adverteerders duidelijk maken dat er op dit kanaal serieuze advertenties geplaatst moeten worden.

Vandaag de dag speelt bijna alles zich online af. Hoe zorg je er in deze tijd voor dat je medewerkers betrokken blijven? En hoe houd je de motivatie hoog? Een interessant onderwerp. Eentje die wij ook binnenkort behandelen in de JOUW® kennis-snack! Keep you posted!

Presenteren gaat de ene gemakkelijker af dan de ander. Zo heb ik (Caecilia) er weleens een slapeloze nacht aan overgehouden. Maar gelukkig zijn er allerlei manieren om hieraan te werken, zodat je vanzelf een goede spreker wordt. En natuurlijk gewoon doen, daar leer je het meeste van! 😉

Nieuwe website op de planning staan? Zorg er dan voordat je live gaat voor dat je SEO op orde is. Het is beter om vooraf alles goed te hebben staan dan achteraf weer allerlei aanpassingen te doen. Een goed begin is het halve werk, toch?

 

Welke advertenties vertrouwen mensen het meest
Marketingfacts
LinkedIn wil dat mensen serieuze advertenties plaatsen
Dutch cowboys
Het nieuwe normaal is digitaal
Marketingfacts
Ontspannen presenteren? Stop met voorbereiden
Frankwatching
Dure websites die geen cent waard zijn voor Google
Emerce

Heb je deze ook al gezien?

  • Case

Evolutie huisstijl Zone.college

Een frisse wind zorgde voor huisstijl 2.0
  • Blog

Sneaky storytelling

De wondere wereld van storytelling
  • Fun

JOUW® tafelvoetbal

JOUW® tafelvoetbal
  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Helloweekend

Hello Weekend #86

Jennifer Lopez - Let's Get Loud
  • Helloweekend

Hello Weekend #03

Honne - Me & You
  • New Release

POUW Propositie

POUW Propositie
  • New Release

Nieuwe website Royal Vaassen Flexible Packaging

Live!
  • Behind the scenes
  • BTC

Fashion, tech & e-commerce

Maartje was donderdag samen met Mijn Modewereld te vinden op EMERCE fashion 2019 ...
  • Helloweekend

Hello Weekend #97

P!nk, Willow Sage Hart - Cover Me In Sunshine
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl