De uitdrukking “teamwork makes the dream work”, hier een favoriet, is er niet zomaar! Werkgeluk in je team zorgt voor betere (werk)prestaties. Met plezier naar je werk gaan. Misschien wel het allerbelangrijkste als het op je baan aankomt. Als je aanstuurt op werkgeluk, volgen de goede resultaten namelijk vanzelf. Maar.. HOE pak je dat dan aan? Je leest het in deze Leesvoer!
De nachtmerrie voor menig marketeer: 2023. Want dan stop Google met het aanbieden van third-party cookies! Gelukkig blijken er steeds meer waardevolle manieren om toch een goede campagne op te zetten en je doelgroep te bereiken. Bijvoorbeeld dankzij first-party data!
Heb je ze al op je tijdlijn voorbij zien komen? Alle Wrapped updates van Spotify? Wij wel! Daarom hier een rijtje van de leukste tweets!
Interne betrokkenheid speelt een belangrijke rol binnen organisaties. Met al dat remote werken wil je dat iedereen betrokken blijft. Hoe zorg je daarvoor? Lees de belangrijkste interne commmunicatietrends van 2022!
De dag dat marketingboodschappen zomaar voor waar worden aangenomen ligt al ver in het verleden. Mensen willen graag dat merken aansluiten op hun belevingswereld. Zo nemen mensen bijvoorbeeld eerder iets aan van andere mensen dan van merken zelf. Vergroot daarom de menselijke touch in je campagnes. Lees het artikel en leg een goede basis!