Deze keer in Leesvoer lees je alles over…
Jaja, 2022 daar komt ‘ie aan. Online guru Steven van Belleghem vertelt ons 10 customer experience trends waar we aankomend jaar rekening mee moeten houden. Een kleine tip: leer te houden van je meest gefrustreerde klanten. Zij bieden je de meest relevante info 😉
Ieder bedrijf wil groeien. Heb je al het maximale uit conversieoptimalisatie gehaald? Matcht het met de cultuur in jouw organisatie? En wat voor soort conversie werkt eigenlijk het beste voor jou? Ons advies: experimenteer vooral. Testen (meten) = weten. Maar verdiep je er eens in en lees het artikel over conversieoptimalisatie!
De pandemie heeft impact op iedereen, dus ook op je merk! Dat komt namelijk omdat het gedrag van de consument ook verandert. Men gaat bijvoorbeeld meer nadenken over het geval dat ze hebben bij jouw merk. Hoe ga je daar mee om en speel je hier het beste op in? Lees het!
Dit jaar vloog voorbij, volgens ons. Tijd om eens even stil te staan om te zien wat er allemaal voorbij kwam op Twitter, want wat maakten we ons druk joh om allerlei zaken!
Die podcastmarkt blijft maar groeien. De mogelijkheden breiden zich steeds meer uit als het gaat om adverteren op audiokanalen. En ook qua techniek blijven de ontwikkelingen doorgaan. Zo expertimenteert NPO met 8D audio. Wij denken dat audio in 2022 steeds meer ingezet gaat worden!