In deze editie van Leesvoer…
Zoals onze Frank altijd zegt: “Het beste moment om een boom te planten was 10 jaar geleden”. Dit komt overeen met de zin: “Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat!”. Want om ergens de vruchten van te plukken, moet je soms op tijd starten. Maar geen nood. Je kunt ervoor zorgen dat je al bekend bent bij de mensen als ze het besluit nemen om een product/dienst te kopen. Namelijk door priming! Hoe dat precies zit lees je hier.
Altijd leuk om aan het einde van het eens terug te blikken op de best bekeken filmpjes op YouTube! Welke video had de meeste views? Check het!
Liefhebbers van podcasts kunnen deze nu ook op Spotify beoordelen. Dit doe je door middel van een ster. Klinkt een beetje hetzelfde als een like, maar dan net wat anders. Past dit wel helemaal bij Spotify of begint het nu ook een beetje wat weg te hebben van social kanalen als Instagram en Facebook?
Soms zit je met je team tijdens een brainstorm in een hele lekkere flow. Zo eentje waar de gehele groep energie van krijgt. Lekker! Jullie gaan samen op in de bezigheden en iedereen is betrokken. Precies wat je wil. Helaas is dat niet altijd het geval. Dus: hoe kom je tot die goede samenwerking met je team. We kunnen je alvast verklappen: er zijn 5 pijlers om tot een goede flow te komen. Lees er alles over in deze Leesvoer!
Digital-Out-of-Home (DOOH) wordt, door de relevantie van contextuele targeting, steeds belangrijker. Zet jij DOOH al in voor je mediamix? Juist nu de samenleving meer en meer digitaliseert is het een gemiste kans wanneer je dit niet doet. De vraag die heerst is natuurlijk vervolgens: als er al zoveel outdoor boodschappen zijn die de consument ziet, heeft het dan nog wel zin om er nóg een boodschap aan toe te voegen? Wat is de toegevoegde waarde in de customer journey?