• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #154
  • december 2021

Leesvoer #154

In deze editie van Leesvoer…

Zoals onze Frank altijd zegt: “Het beste moment om een boom te planten was 10 jaar geleden”. Dit komt overeen met de zin: “Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat!”. Want om ergens de vruchten van te plukken, moet je soms op tijd starten. Maar geen nood. Je kunt ervoor zorgen dat je al bekend bent bij de mensen als ze het besluit nemen om een product/dienst te kopen. Namelijk door priming! Hoe dat precies zit lees je hier.

Altijd leuk om aan het einde van het eens terug te blikken op de best bekeken filmpjes op YouTube! Welke video had de meeste views? Check het!

Liefhebbers van podcasts kunnen deze nu ook op Spotify beoordelen. Dit doe je door middel van een ster. Klinkt een beetje hetzelfde als een like, maar dan net wat anders. Past dit wel helemaal bij Spotify of begint het nu ook een beetje wat weg te hebben van social kanalen als Instagram en Facebook?

Soms zit je met je team tijdens een brainstorm in een hele lekkere flow. Zo eentje waar de gehele groep energie van krijgt. Lekker! Jullie gaan samen op in de bezigheden en iedereen is betrokken. Precies wat je wil. Helaas is dat niet altijd het geval. Dus: hoe kom je tot die goede samenwerking met je team. We kunnen je alvast verklappen: er zijn 5 pijlers om tot een goede flow te komen. Lees er alles over in deze Leesvoer!

Digital-Out-of-Home (DOOH) wordt, door de relevantie van contextuele targeting, steeds belangrijker. Zet jij DOOH al in voor je mediamix? Juist nu de samenleving meer en meer digitaliseert is het een gemiste kans wanneer je dit niet doet. De vraag die heerst is natuurlijk vervolgens: als er al zoveel outdoor boodschappen zijn die de consument ziet, heeft het dan nog wel zin om er nóg een boodschap aan toe te voegen? Wat is de toegevoegde waarde in de customer journey?

Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat
Frankwatching
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
Marketingfacts
Je kunt nu podcasts beoordelen op Spotify
DutchCowboys
Met je team in een flow komen? 5 simpele stappen
Frankwatching
To DOOH or not to DOOH?
Marketingfacts

Heb je deze ook al gezien?

  • Blog
maart 2021

Zo maak je van je webwinkel een succes! 


  • New Release

PEC Zwolle Propositie

PEC Zwolle Propositie
  • New Release

Huisstijl Brouwers

Huisstijl Brouwers
  • New Release

Logo BTTG

Logo BTTG
  • Tips, tricks & tools
oktober 2022

8 nieuwe LinkedIn functionaliteiten

  • Leesvoer

Leesvoer #63

Zeven storytelling-tips voor Instagram
Marketingfacts
​Google komt met nieuwe training voor Search Console
Dutchcowboys
​Instagram zonder likes-test breidt uit naar onder andere Nederland
Dutchcowboys
Facebook brengt in stilte meme-app Whale uit
Dutchcowboys
Nederland zit klaar voor Black Friday, zoekverkeer +49%
Emerce
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #154
  • december 2021

Leesvoer #154

In deze editie van Leesvoer…

Zoals onze Frank altijd zegt: “Het beste moment om een boom te planten was 10 jaar geleden”. Dit komt overeen met de zin: “Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat!”. Want om ergens de vruchten van te plukken, moet je soms op tijd starten. Maar geen nood. Je kunt ervoor zorgen dat je al bekend bent bij de mensen als ze het besluit nemen om een product/dienst te kopen. Namelijk door priming! Hoe dat precies zit lees je hier.

Altijd leuk om aan het einde van het eens terug te blikken op de best bekeken filmpjes op YouTube! Welke video had de meeste views? Check het!

Liefhebbers van podcasts kunnen deze nu ook op Spotify beoordelen. Dit doe je door middel van een ster. Klinkt een beetje hetzelfde als een like, maar dan net wat anders. Past dit wel helemaal bij Spotify of begint het nu ook een beetje wat weg te hebben van social kanalen als Instagram en Facebook?

Soms zit je met je team tijdens een brainstorm in een hele lekkere flow. Zo eentje waar de gehele groep energie van krijgt. Lekker! Jullie gaan samen op in de bezigheden en iedereen is betrokken. Precies wat je wil. Helaas is dat niet altijd het geval. Dus: hoe kom je tot die goede samenwerking met je team. We kunnen je alvast verklappen: er zijn 5 pijlers om tot een goede flow te komen. Lees er alles over in deze Leesvoer!

Digital-Out-of-Home (DOOH) wordt, door de relevantie van contextuele targeting, steeds belangrijker. Zet jij DOOH al in voor je mediamix? Juist nu de samenleving meer en meer digitaliseert is het een gemiste kans wanneer je dit niet doet. De vraag die heerst is natuurlijk vervolgens: als er al zoveel outdoor boodschappen zijn die de consument ziet, heeft het dan nog wel zin om er nóg een boodschap aan toe te voegen? Wat is de toegevoegde waarde in de customer journey?

Nu beginnen met marketing? Dan ben je al te laat
Frankwatching
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
Marketingfacts
Je kunt nu podcasts beoordelen op Spotify
DutchCowboys
Met je team in een flow komen? 5 simpele stappen
Frankwatching
To DOOH or not to DOOH?
Marketingfacts

Heb je deze ook al gezien?

  • New Release

Propositie Brouwers

Propositie Brouwers
  • New Release

Brouwers doorontwikkeling logo

  • New Release

OD IJsselland Propositie

OD IJsselland Propositie
  • Leesvoer

Leesvoer #69

Betere vragen stellen met deze 9 technieken
Frankwatching
LinkedIn in 2020: 6 trends & nieuwe functionaliteiten
Frankwatching
Reclamemuziek. Hit of shit?
Marketingfacts
Strategie voor, na of tijdens het ideeën bedenken?
Marketingfacts
De toekomst van digital design
Marketingfacts
  • Helloweekend

Hello Weekend #97

P!nk, Willow Sage Hart - Cover Me In Sunshine
  • Inspiratie

Winnaars Ster Gouden Loeki Q3 2018

Ze zijn bekend: de 10 beste Nederlandse reclames van ...
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl