• Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?

mijn.jouw.nl

  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #160
  • februari 2022

Leesvoer #160

Succes op LinkedIn? Dat begint bij je profielfoto. Het is zelfs zo dat een kandidaat op basis van een profielfoto kan worden afgewezen. Laat een avatar, vakantiefoto of het logo van het bedrijf waar je werkzaam bent dus achterwege en ga voor een professionele foto, goede pose en een klein lachje is natuurlijk ook nooit verkeerd.

B2B organisaties, bieden die nu echt e-commerce. En gaan B2B kopers liever voor persoonlijke of digitale interactie? Dit en nog drie andere mythes betreft B2B e-commerce lees je in deze editie van Leesvoer. We verklappen je alvast dat het misschien tijd is om dit onderwerp vanuit een nieuw perspectief te bekijken!

Sinds Google Analytics onder een vergrootglas ligt is er veel ophef in marktingland. Hoe gaan marketeers het effect van campagnes meten in de toekomst? En de allerbelangrijkste vraag: wat zijn de alternatieven, die wel GDPR-proof zijn?

Benut jij het volle potentieel van native advertising al? Doelgroepen beschouwen deze vorm van advertising minder vaak als storend, omdat het lijkt op gewone content waarin ze geïnteresseerd zijn. Deze vorm biedt dan ook volop mogelijkheden om de engagement te verhogen en ter versterking van je merk.

Stel.. je plaatst een video op YouTube. Deze wordt vaak bekeken en je merkt dat de video populair is. Dan opeens krijgen kijkers de volgende melding: “Video niet beschikbaar. Deze video is populair! Door de beperkte gebruikershistorie van de maker begrenzen we het aantal kijkers. Abonneer je op dit kanaal om de maker te helpen een groter publiek te bereiken.” Klinkt wat tegenstrijdig, toch? Het klinkt onlogisch, maar wat de gedachtengang hierachter is lees je hier.

 

 

 

Klik! Zo belangrijk is je profielfoto op LinkedIn
Frankwatching
De vijf grootste B2B e-commerce mythes doorbroken
Marketingfacts
5 alternatieven voor Google Analytics
Frankwatching
Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren
Emerce
YouTube beperkt views op video's van kleine kanalen
DutchCowboys

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • New Release

PEC Zwolle Huisstijl

PEC Zwolle Huisstijl
  • Helloweekend

Hello Weekend #24

Kenny B - Parijs
  • Leesvoer

Leesvoer #20

Creatief met webdesign, 8 smaakmakers voor 2019
Frankwatching
Social media contentstrategie, typen berichten en hun effect
Marketingfacts
Waarom Flywheel-marketing beter werkt dan de marketingfunnel
Marketingfacts
DuckDuckGo bereikt nieuwe mijlpaal in 2018
Dutchcowboys
Coolblue laat klanten met augmented reality tv's in huis bekijken
Dutchcowboys
  • Helloweekend

Hello Weekend #02

Lele - Skinny Jeans
  • New Release

Huisstijl Agrojobs

Huisstijl Agrojobs
  • Leesvoer

Leesvoer #33

Marketeers, we lopen in ons nakie
Marketingfacts
4 tips die jouw Insta Story game upgraden
Dutchcowboys
Facebook Lite app nu ook in Nederland beschikbaar voor iPhone gebruikers.
Dutchcowboys
Imperfecties verdwijnen als sneeuw voor de zon met nieuwe feature Adobe After Effects
Dutchcowboys
Het verbeteren van Wordpress
Marketingfacts
  • Leesvoer
JOUW® bureau » Leesvoer » Leesvoer #160
  • februari 2022

Leesvoer #160

Succes op LinkedIn? Dat begint bij je profielfoto. Het is zelfs zo dat een kandidaat op basis van een profielfoto kan worden afgewezen. Laat een avatar, vakantiefoto of het logo van het bedrijf waar je werkzaam bent dus achterwege en ga voor een professionele foto, goede pose en een klein lachje is natuurlijk ook nooit verkeerd.

B2B organisaties, bieden die nu echt e-commerce. En gaan B2B kopers liever voor persoonlijke of digitale interactie? Dit en nog drie andere mythes betreft B2B e-commerce lees je in deze editie van Leesvoer. We verklappen je alvast dat het misschien tijd is om dit onderwerp vanuit een nieuw perspectief te bekijken!

Sinds Google Analytics onder een vergrootglas ligt is er veel ophef in marktingland. Hoe gaan marketeers het effect van campagnes meten in de toekomst? En de allerbelangrijkste vraag: wat zijn de alternatieven, die wel GDPR-proof zijn?

Benut jij het volle potentieel van native advertising al? Doelgroepen beschouwen deze vorm van advertising minder vaak als storend, omdat het lijkt op gewone content waarin ze geïnteresseerd zijn. Deze vorm biedt dan ook volop mogelijkheden om de engagement te verhogen en ter versterking van je merk.

Stel.. je plaatst een video op YouTube. Deze wordt vaak bekeken en je merkt dat de video populair is. Dan opeens krijgen kijkers de volgende melding: “Video niet beschikbaar. Deze video is populair! Door de beperkte gebruikershistorie van de maker begrenzen we het aantal kijkers. Abonneer je op dit kanaal om de maker te helpen een groter publiek te bereiken.” Klinkt wat tegenstrijdig, toch? Het klinkt onlogisch, maar wat de gedachtengang hierachter is lees je hier.

 

 

 

Klik! Zo belangrijk is je profielfoto op LinkedIn
Frankwatching
De vijf grootste B2B e-commerce mythes doorbroken
Marketingfacts
5 alternatieven voor Google Analytics
Frankwatching
Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren
Emerce
YouTube beperkt views op video's van kleine kanalen
DutchCowboys

Heb je deze ook al gezien?

  • Fun

JOUW® Jaaroverzicht 2022

Nog één keer terugblikken!
  • Helloweekend

Hello Weekend #112

Bill Haley & His Comets - Rock Around The Clock
  • Leesvoer

Leesvoer #44

Dropbox test het versturen van bestanden tot 100gb
Dutchcowboys
In Nederland is digitale reclame groter dan alle andere reclamevormen samen
Dutchcowboys
Instagram introduceert twee nieuwe features tegen online haat
Dutchcowboys
Reclamereview: de grote bloemkolen van New York pizza
Frankwatching
De nieuwe iconen in Google Zoekresultaten, zo doe je het goed!
Marketingfacts
  • Helloweekend

Hello Weekend #63

Tones and I - Dance monkey
  • New Release

Logo evolutie Automobielsportclub de IJsselrijders

Een nieuw jasje...
  • New Release

PEC Zwolle Logo

PEC Zwolle Logo
  • New Release

Propositie Brouwers

Propositie Brouwers
Badhuiswal 9, 8011 VZ Zwolle
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
info@jouw.nl
038 423 11 11
Cookies; niet lekker, wel handig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij techniek zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze techniek kunnen wij gegevens zoals surfgedrag op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op sommige functies en pagina's.
Functioneel Altijd actief
Deze cookies of technieken zijn nodig om de website of app te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je kunt inloggen, een formulier kunt invullen of een video kan starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
Deze cookies stellen ons in staat bezoekers en hun herkomst te tellen zodat we de prestatie van onze website kunnen analyseren en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het meest en minst populair zijn en hoe bezoekers zich door de gehele site bewegen. Alle informatie die deze cookies verzamelen wordt geaggregeerd en is daarom anoniem. Als je deze cookies niet toestaat, weten wij niet wanneer je onze site hebt bezocht. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Deze cookies gebruiken we om je surfgedrag op onze site in te zetten voor onze eigen marketing doeleinden. Zo kan je dankzij deze cookies advertenties zien voor onze producten en diensten op andere websites en apps.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
Menu
  • Home
  • Wie
  • Wat
  • Waar
  • Vacatures
  • Ook leuk?
mijn.jouw.nl