Succes op LinkedIn? Dat begint bij je profielfoto. Het is zelfs zo dat een kandidaat op basis van een profielfoto kan worden afgewezen. Laat een avatar, vakantiefoto of het logo van het bedrijf waar je werkzaam bent dus achterwege en ga voor een professionele foto, goede pose en een klein lachje is natuurlijk ook nooit verkeerd.
B2B organisaties, bieden die nu echt e-commerce. En gaan B2B kopers liever voor persoonlijke of digitale interactie? Dit en nog drie andere mythes betreft B2B e-commerce lees je in deze editie van Leesvoer. We verklappen je alvast dat het misschien tijd is om dit onderwerp vanuit een nieuw perspectief te bekijken!
Sinds Google Analytics onder een vergrootglas ligt is er veel ophef in marktingland. Hoe gaan marketeers het effect van campagnes meten in de toekomst? En de allerbelangrijkste vraag: wat zijn de alternatieven, die wel GDPR-proof zijn?
Benut jij het volle potentieel van native advertising al? Doelgroepen beschouwen deze vorm van advertising minder vaak als storend, omdat het lijkt op gewone content waarin ze geïnteresseerd zijn. Deze vorm biedt dan ook volop mogelijkheden om de engagement te verhogen en ter versterking van je merk.
Stel.. je plaatst een video op YouTube. Deze wordt vaak bekeken en je merkt dat de video populair is. Dan opeens krijgen kijkers de volgende melding: “Video niet beschikbaar. Deze video is populair! Door de beperkte gebruikershistorie van de maker begrenzen we het aantal kijkers. Abonneer je op dit kanaal om de maker te helpen een groter publiek te bereiken.” Klinkt wat tegenstrijdig, toch? Het klinkt onlogisch, maar wat de gedachtengang hierachter is lees je hier.