Ga naar de inhoud
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Contact
  • Vacatures
Contact

Clofers

Lineke en Dennis gooiden het roer om en besloten hun droom na te jagen: een vakantiepark bouwen in Nassfeld, Oostenrijk. Hier ben je voor een onvergetelijke vakantie perfect op je plek. Gasten komen niets tekort en er zijn talloze mogelijkheden voor jong en oud. Zowel in de zomer als winter is er in Karinthië genoeg te beleven.

We gingen aan de slag met een nieuwe naam, identiteit, Look & Feel en nieuwe website. In het webdesign hebben we ons enerzijds gericht op conversie. Anderzijds op de sfeer en het onderscheidend vermogen van Clofers als merk. Check it out!

Case

6
Locaties
2
Huisstijlkleuren
1
Gloednieuwe naam

Toekomstbestendig merk

Vakantiepark Nassfeld bleek een groot succes. Maar voor de toekomst was het nodig om een sterk merk neer te zetten met ruimte voor groei naar een merkenfamilie. Eentje die bestendig is voor de toekomst en tegelijkertijd de doelgroep aanspreekt met een pakkend logo en stijl.

16.04.19
Gallery not found.

Internationale allure

Dit traject voerden we uit voor een klant die niet werkzaam is in Nederland. Belangrijk was dus ook dat de nieuwe merkfamilie internationale allure had. Een naam die goed uit te spreken was in meerdere talen, gezien de klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland, Polen, Kroatië, Hongarije, Tsjechië en Slovenië. Daarnaast is bij de groei van een organisatie een goede merkstrategie van essentieel belang.

Online marktverkenning

We gingen van start met een online marktverkenning. We brachten alles in kaart: branding, activatie, concurrenten etc. Het viel op dat dat de naam en stijl van Nassfeld Holiday Parcs niet geheel aansloot op wat ze doen en de manier waarop ze dat doen. Het was van belang dat het merk goed aanvoelde, uniek was en te combineren met sublabels.

De basis daarvoor was het geluk dat je ervaart op het moment dat je bij hen op vakantie bent in een accommodatie van Clofers, dat geluk vertalen naar de naam. Zo kwamen we uit op het woord Clover, om er wat meer kracht aan te geven werd dit Clofers. Clofers voelt als een familienaam en aan familie wordt hier veel waarde gehecht.

Look-en-Feel_Clofers1

Het resultaat

Een nieuw merk dat zich onderscheid van concurrenten, relevant is voor doelgroepen en past bij de organisatie. In de look en feel hebben we nagedacht over beeld- en kleurgebruik, want mogelijk groeit de organisatie in de toekomst uit naar wel 6 locaties met allemaal eigen naam en kleur. In het webdesign hebben we ons enerzijds gericht op conversie, anderzijds was het van essentieel belang om de sfeer en het onderscheidend vermogen van Clofers duidelijk naar voren te brengen. Het persoonlijke, het warme moest in zowel beeld, tekst en design naar voren komen. Dat is gelukt! Al met al realiseerden we een prachtig totaalplaatje, van A tot Z.

Vorige
Volgende

Meer cases

Bekijk alle

Meer weten

MAARTEN

Account executive
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
  • Diensten
  • Portfolio
  • Updates
  • Over ons
  • Vacatures
Contact
Instagram Facebook Linkedin
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookiebeleid
Cookies
Leuk dat je onze website bezoekt! Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste website-ervaring? Dan raden we je aan om alle cookies in te schakelen. Meer informatie over cookies vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker is gevraagd, of voor het enige doel om de overdracht van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de gebruiker op een website of op meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Search